AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ja ik weet het niet , op een of andere manier vind ik de andere old school fysieken vetter ogen. Ik kan zo niet meteen zeggen hoe dat komt.

---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

Ik ook, persoonlijk is dat echt mijn streven gezien ook mijn lengte. Frank Zane vind ik echt qua bodybuilding wat minder, vind hem meer te vergelijken met aesthetic bodybuilders uit deze tijd, maar dan met 1000x meer aesthetics.

23ku8zr.jpg

Begin al maar te juicen dan als je dat voor je 30 wil halen :P

Ja ik weet het niet , op een of andere manier vind ik de andere old school fysieken vetter ogen. Ik kan zo niet meteen zeggen hoe dat komt.

---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

Begin al maar te juicen dan als je dat voor je 30 wil halen :P

Nah, ik wil eerst een goede naturel basis opbouwen, en ben daar sowieso nog te jong voor ben pas half jaartje 18..

Natty trainen is achterhaald brah.

Glen_and_Rory0282.jpg

Rory Leidelmeyer

Zane lijkt ook gewoon een heel stuk kleiner dan jongens als Schwarzie en Ferrigno en Catz en dat soort volk. Vind Zane persoonlijk ook niet heel veel aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

got chest ? (samir bannout)

Jup dit zijn de mooie fysieken. Hier zie je ook altijd dat de benen niet domineren. Dat is nu wel anders :P

Nee dikke, dikke benen vind ik nog altijd echt vet maar op een compleet fysiek mogen ze niet overpoweren.

ik kan moeilijk foto.s plaatsen maar er is imo 1 body builder die het meest symmetrische fysiek heeft wat

er ooit is geweest qua massa precies goed qua charisma goed en bovendien 1 van de beste posers

en mijn all time favoriet .... mohammed makkaway ...

dus wie foto.s heeft

ik kan moeilijk foto.s plaatsen maar er is imo 1 body builder die het meest symmetrische fysiek heeft wat

er ooit is geweest qua massa precies goed qua charisma goed en bovendien 1 van de beste posers

dus wie foto.s heeft

Filmpje : http://clips.team-andro.com/watch/8571e1c80af145184e51/mohamed-makkaway-mr.-olympia-1983 Knap fysiek.\

4min10 ****ing old school ! Dat bedoel ik nu eens met benen die niet mogen domineren.

1160938903_f.jpg

dus wie foto.s heeft

mohammedmakkawy.jpg

Haha this is the shit . Ik denk serieus dat ik eens foto papier ga halen en zulke foto's ga beginnen inkaderen. (a4 blad)
Is wel vet als je zon muur hebt met die old school foto's.

Haha this is the shit . Ik denk serieus dat ik eens foto papier ga halen en zulke foto's ga beginnen inkaderen. (a4 blad)
Is wel vet als je zon muur hebt met die old school foto's.

Denk dat een poster vetter is. Gewoon bestandje op je computer maken en ergens laten uitprinten (op fotopapier bijv). Maar zal er zowiezo vet uitzien
Op die bovenste foto heeft die mohammed trouwens echt brute kuiten

Poster inderdaad maar dan wat kleiner formaat zodat ik echt een shitload kan omhoog hangen.

Blaast Haney weg :D Jammer wat er met hem is gebeurd.. knettergek.

Terug
Naar boven