- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Wauw! Super netjes! Met 5kg minder zou het echt ideaal zijn!
Eerder 4.5KG minder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een rare reacties, dit topic heet toch niet 'het knapste bodybuilding-resultaat'? Hij zegt dat het voor hém niet het ideale lichaam is, dus niet zo belachelijk lopen doen mensen.
Wat een rare reacties, dit topic heet toch niet 'het knapste bodybuilding-resultaat'? Hij zegt dat het voor hém niet het ideale lichaam is, dus niet zo belachelijk lopen doen mensen.

Denk dat jullie je allemaal wel vergissen, 3,2kg spiermassa minder is ideaal bij dit fysiek imo

Ja ik weet dat dit fotosoep is, ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat sommige mensen echte abs hebben op een laag % en dat ze bij andere niet doorkomen... Puur genetics? Iemand enige verklaring?
Op 14 kan het wel heel erg verschillen idd, ligt er idd aan waar je vet op slaat, kun je niks aan doen lijkt me. Blijf er wel bij dat je abs ook gewoon dient te trainen voor die echt dikke blokken.Ik zie regelmatig wedstrijdatleten met bijzonder weinig ab definitie...