Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Scan6.jpg

Scan5.jpg

slechte pose kloon van bob paris die een 1000x beter fysiek had als deze gast imo

Kijk jongens Jesse reageert, kennen jullie vast nog wel, van dat informatieve tv filmpje waar die zichzelf anabolen deed inspuiten

Man denk dat de tanning van de flex cup ook in je ogen is gaan zitten. Niet gek als je nagaat hoeveel je ervan op had ;)

voorlopig heb ik nog gepresteerd op wedstrijden en een maand ervoor ned kamp. master bij de nac ..
en we weten allemaal op mijn tanning na dat ik gewoon genaaid ben daar

en jij k*tmongool wat heb jij gepresteerd grootte bek over wedstrijden je lichaam vol met zooi en hoeveelste
werd jij ???? en nu ??? moet jij niet weer even op tv om een spuit in je fl**ker te doen is je gyno al weg ??

en als ik die foto niet mooi vind is mijn goed recht imo

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Man denk dat de tanning van de flex cup ook in je ogen is gaan zitten. Niet gek als je nagaat hoeveel je ervan op had ;)

oja de laatste tijd nog fake aas verkocht ???? schijn jij ook een handje van te hebben

IN,JErry JERRY
smiley2eatingpopcorn.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind qua totaalplaatje Bob Paris ook veel mooier dan Lee Priest. Ieder zn ding.

Ik bedoel, come on...
BParis1081.jpg

Jesse gaarne antwoord

Neerlands Trots onze enige echte berry, de beste athleet die nooit de olympia heb gewonnen

Terug
Naar boven