- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhhhh nee denk ik.Ooooh jij bent er zo eentjewat is dat nu weer voor gezever.

Ligt eraan wat jij onder jullie rekent. Ik heb het over de snelle jongens.

Als jij het zegt.

Want? Omdat dit niet voldoet in jou ogen.

dbb ers
iedereen ergert zich hier telkens weer over het natty zijn ik stel voor iedereen die hier nog eens natty typt krijgt een week ban van de moderators
ben alleen bang dat het topic binnen een paar dagen niet meer bestaat![]()

ik had het over het fysiek wat ron501 postte lol, maar zo kan je het ook opvatten haha

Andreas post op FB vaak genoeg dat je met testosteron verhogers (Tribulus enzo) een verbeterde veroudering krijgt met minder klachten. Zo is er ook een kerel van een jaartje of 70 uit de US die dat promoot, maar dan via injects. Is volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey LifeNou dat is ook niet erg Nattyjes van je.dbb ers
iedereen ergert zich hier telkens weer over het natty zijn ik stel voor iedereen die hier nog eens natty typt krijgt een week ban van de moderators
ben alleen bang dat het topic binnen een paar dagen niet meer bestaat![]()

Andreas post op FB vaak genoeg dat je met testosteron verhogers (Tribulus enzo) een verbeterde veroudering krijgt met minder klachten. Zo is er ook een kerel van een jaartje of 70 uit de US die dat promoot, maar dan via injects. Is volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey Life
![]()
Nou dat is ook niet erg Nattyjes van je.
[/QUOT E]
Nee
Lol zo werkt dat dus niet hè, als iemand doctor is ervan uit gaan dat hij het wel weetIs volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey Life
. (Dr Phil is ook een doctor
)vraag me toch altijd af wat die mutated nation is, ze verkopen alleen kleding neem ik aan?
Had ook gehoord dat ze fraude zijn en hun logo op lamborgini's photosoepen etc
Lol zo werkt dat dus niet hè, als iemand doctor is ervan uit gaan dat hij het wel weet. (Dr Phil is ook een doctor
)...