MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

ron kruip terug in je hol plz.

Ooooh jij bent er zo eentje :o wat is dat nu weer voor gezever.
Uhhhh nee denk ik. :dunno:
Sla jij de plank ff een paar 100 kilometer mis.
Ligt eraan wat jij onder jullie rekent. Ik heb het over de snelle jongens. :trollface:
AAS is dus toch een wondermiddel:eek:
Als jij het zegt. :dunno:
ron kruip terug in je hol plz.
Want? Omdat dit niet voldoet in jou ogen. :who:

w7eer7.jpg

Andreas Cahling

psst ron die heeft ook anabooltjes gebruikt

Laatst bewerkt:
ik had het over het fysiek wat ron501 postte lol, maar zo kan je het ook opvatten haha

dbb ers

iedereen ergert zich hier telkens weer over het natty zijn ik stel voor iedereen die hier nog eens natty typt krijgt een week ban van de moderators

ben alleen bang dat het topic binnen een paar dagen niet meer bestaat :roflol:

dbb ers

iedereen ergert zich hier telkens weer over het natty zijn ik stel voor iedereen die hier nog eens natty typt krijgt een week ban van de moderators

ff srs hè opa

bent u natty

b3c3bc4e8e0535200e833b51576cd468.jpg

95274268777.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ZE2fO9A.jpg

kimbo6.gif

1382153698734.jpg

maxresdefault.jpg

Deze al eens gepost maar blijft een zieke foto
ljI4k.jpg

psst ron die heeft ook anabooltjes gebruikt
:roflol:
ik had het over het fysiek wat ron501 postte lol, maar zo kan je het ook opvatten haha
:roflol::roflol: Andreas post op FB vaak genoeg dat je met testosteron verhogers (Tribulus enzo) een verbeterde veroudering krijgt met minder klachten. Zo is er ook een kerel van een jaartje of 70 uit de US die dat promoot, maar dan via injects. Is volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey Life
ivju46.jpg

dbb ers

Nou dat is ook niet erg Nattyjes van je.

:roflol::roflol: Andreas post op FB vaak genoeg dat je met testosteron verhogers (Tribulus enzo) een verbeterde veroudering krijgt met minder klachten. Zo is er ook een kerel van een jaartje of 70 uit de US die dat promoot, maar dan via injects. Is volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey Life
ivju46.jpg

Nou dat is ook niet erg Nattyjes van je.

:roflol:[/QUOT E]
Nee

Is volgens mij ook nog een Doctor ergens in. Mag je dan veronderstellen dat hij niet dom is. Dr Jeffrey Life
Lol zo werkt dat dus niet hè, als iemand doctor is ervan uit gaan dat hij het wel weet :o. (Dr Phil is ook een doctor :roflol: )

Weet niet of mensen "GreatSak" kennen maar heeft ook wel een aardig fysiek

vraag me toch altijd af wat die mutated nation is, ze verkopen alleen kleding neem ik aan?

Had ook gehoord dat ze fraude zijn en hun logo op lamborgini's photosoepen etc

Lol zo werkt dat dus niet hè, als iemand doctor is ervan uit gaan dat hij het wel weet :o. (Dr Phil is ook een doctor :roflol: )...

Zo bedoel ik het ook niet. Bedoel meer dat deze mensen wellicht verstandig en slim genoeg zijn om eerst te onderzoeken wat ze doen en gebruiken voordat ze de naald erin zetten. :)

Terug
Naar boven