MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

als je 4 keer zo groot ben dan andere mensen in de gym, met het zelfde aantal jaren training en goede voeding natuurlijk.

Dan lijkt mij wel overduidelijk dat je gebruikt.....

Lazar is gewoon naturel, hij traint al 9 jaren dedicated en serieus, en hij heeft echt super genetics.

Oh jongens.

Ja hij zegt het tevens zelf, waarom zou hij daar over liegen. Iemand die heel zijn leven hard heeft getrained met resultaat krijgt gelijk een stempel (anabolen o.i.d.), dat vind ik een beetje triest.

Ooh die onwetendheid ... wat schattig.. :o

:roflol:

Wss gewoon weer een troll. Kan dat niet gewoon meteen een perm-ban krijgen? Eerst die fag chrisje en nu dit.

als je 4 keer zo groot ben dan andere mensen in de gym, met het zelfde aantal jaren training en goede voeding natuurlijk.

Dan lijkt mij wel overduidelijk dat je gebruikt.....

Je zegt het zelf al, voeding, daar heeft niemand zicht op behalve jijzelf. Het is niet voor niets 30% sportschool en 70 % voeding. Maargoed, jij je mening.

Ik zeg niet dat iedereen natty is, ik zeg dat Lazar natty is. Tuurlijk met behulp van supplementen wat iedereen doet, maar geen anabolen middeltjes of iets.

Je traint al 3 jaar en je bent nog steeds geen lazar ? Misschien moet je eens bcaa proberen.
Werkte voor mij heel goed. Gouden tip : laat je moeder het in je bek gieten als je slaapt en over my little pony droomt.

Ik stop met deze disussie, denk wat jullie willen denken jongens ;)

Good ol times toen ik nog dacht dat zyz natty was , xD

t*ring natty gezeik altijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je zegt het zelf al, voeding, daar heeft niemand zicht op behalve jijzelf. Het is niet voor niets 30% sportschool en 70 % voeding. Maargoed, jij je mening.

die procenten slaan helemaal nergens op ook al is het maar om aan gegeven dat voeding erg belangrijk is... het is beiden 100%, zo als je al aangaf, als je zwaarder wilt worden moet je meer kcal eten.

Maar als je denk dat bijvoorbeeld deze man geen drugs gebruikt, dan heb je toch echt verkeerde kijk op bodybuilding.
pb664.jpg

Je kan heel veel bereiken en een goed fysiek krijgen door juiste voeding en training. maar je gaat echt geen Arnould worden met perfecte voeding

maar nu klaar met dit gezeur, wil meer foto's zien!

Ik zeg niet dat iedereen natty is, ik zeg dat Lazar natty is. Tuurlijk met behulp van supplementen wat iedereen doet, maar geen anabolen middeltjes of iets.

Test, tren, clen, gh, slin.. Wordt zo veel gebruikt dat het niet meer onder anabolen valt maar onder supplementen. Hij is dan geen TRUE NATURAL, maar zeker wel natty hoor.

pls.. :roflol:

Terug
Naar boven