XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

in tegenstelling tot wat sommigen hier denken wordt je van zwaar liften ook gewoon buff.

Ja natuurlijk :p

---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:54 ----------

Onzin, een powerlifter die droog staat is niet bezig met zijn shape, is puur functioneel. Meer kracht genereren in zijn gewichtsklasse en een hogere wilks score met als doel zijn klasse te winnen.

Weer onzin, heb het net uitgelegd. Als je het daarna nog niet begrijpt dan blijf je maar hangen in je onwetendheid.

Zo te zien ben jij ook een ervaren powerlifter die weet hoe het wereldje in elkaar zit :rolleyes:

(veel spiermasse en ook nog eens droog zo te zien!)

http://www.youtube.com/watch?v=6VWzAgLuzdo

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

Verder ga ik gewoon men bek houden, ik noch jij hebben weet van hoe het er daar aan toe gaat.
Het feit is wel dat hij wel degelijk synthol zou kunnen gebruiken.

Ja natuurlijk :p

---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:54 ----------

Zo te zien ben jij ook een ervaren powerlifter die weet hoe het wereldje in elkaar zit :rolleyes:

(veel spiermasse en ook nog eens droog zo te zien!)

http://www.youtube.com/watch?v=6VWzAgLuzdo

Die jongen die je daar in het filmpje ziet heeft er inderdaad meer verstand van, is 2m en heeft een deadlift van 300kg.

Maar wat maakt jou de powerlifter expert? Ben benieuwd naar een filmpje van je squat of deadlift.

Die jongen die je daar in het filmpje ziet heeft er inderdaad meer verstand van, is 2m en heeft een deadlift van 300kg.

Maar wat maakt jou de powerlifter expert? Ben benieuwd naar een filmpje van je squat of deadlift.

Haha fail van mij :roflol: Ik dacht dat jij het was. Ik ben helemaal geen expert jij wel dan ?
Het is gewoon vrij logisch denk ik ? Ik kan ook fout zitten daar niet van :)

Zet die Gxl1 op je negeerlijst, die gast loopt het hier weer gewoon te verzieken. Kerel sport net 2 jaar denkt gelijk alles te weten en iedereen beetje afkraken.
Beetje jammer zo..

Iedereen die me op de negeerlijst wil zetten doet dat maar :thumb: En stop met chrisje te quoten.

Ik ben al weg jongens :) account gaat vandaag nrml weg.

goede spelfout in je sig gxl

zoizo?

Haha hoezo ? :P

beetje emo

Nee man gek, zit op een cruise he. Ik ga me gewoon op andere dingen focussen dan hier een beetje onzinnig te posten :p Ik heb geen meerwaarde hier. Chrisje zou beter ook zichzelf laten bannen die draagt nog minder bij.

Terug
Naar boven