MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Nee man gek, zit op een cruise he. Ik ga me gewoon op andere dingen focussen dan hier een beetje onzinnig te posten :p Ik heb geen meerwaarde hier. Chrisje zou beter ook zichzelf laten bannen die draagt nog minder bij.

Waar ga je heen? Mag ik mee?

Niks ervan homobelg, je zou hier je log verder gaan. Geen zin om in dat doolhof rond te zoeken daar :P

Niks ervan homobelg, je zou hier je log verder gaan. Geen zin om in dat doolhof rond te zoeken daar :P

Nee lange :p Zit ook een nl'er daar die men log blijkbaar hier volgde. Big C is er ook heel actief. Alleen ga ik wel serieus mogen beginnen posten. Iedereen onder de 600 posts mag vaarwel zeggen aan gh15 in een paar weken .

---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

Big T is wel niet van de rapste :roflol:

Relaxt, al die mooie foto's.

Nee lange :p Zit ook een nl'er daar die men log blijkbaar hier volgde. Big C is er ook heel actief. Alleen ga ik wel serieus mogen beginnen posten. Iedereen onder de 600 posts mag vaarwel zeggen aan gh15 in een paar weken .

---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

Big T is wel niet van de rapste :roflol:

Ik heb nog nooit wat gepost en zit er al een half jaar :p Ga je daar wel volgen, see you there! :p

Mike-Mentzer_2.jpg

---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

Ik heb nog nooit wat gepost en zit er al een half jaar :p Ga je daar wel volgen, see you there! :p

Ja idd maar er staat publiek aangekondigd hoor. Ik weet niet juist hoeveel tijd je nog hebt.
Paar weekjes dacht ik.

---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:56 ----------

tumblr_m1rrjidWmR1qjz6zwo1_500.jpg

Beetje geshopped of wat, die armen zijn groter dan z'n middel? Wel toffe foto en gozer heeft 1 van de mooiste fysieken imo.

Beetje geshopped of wat, die armen zijn groter dan z'n middel? Wel toffe foto en gozer heeft 1 van de mooiste fysieken imo.

Ja zal idd wel wat shop aan te pas gekomen zijn. Een van de beste fysieken in de hedendaagse bb wereld.

Te weinig massa voor mij persoonlijk maar dit is denk ik wel een fysiek wat het overgrote deel van de normale niet trainende mensen ook zal waarderen

9l9yl5.jpg

Te weinig massa voor mij persoonlijk maar dit is denk ik wel een fysiek wat het overgrote deel van de normale niet trainende mensen ook zal waarderen

Veel te droog voor de normale mens. Denk ook dat je je vergist over zijn massa.. ga er eens naast staan :cool:

Pleister is mooier G

Pleister is uitzondering, is daarom ook sinds kort een member van Team Poni

Terug
Naar boven