- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ben potverdomme niet dik!!1111

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb de aderen op mijn derde been staan. Ik ben shredded maat.
Lol in shirt ziet ie er ook duidelijk breed uit, kijk maar hoe wijd zn schouders zijn.
Goede benen ook...
Dude, iemand gebruikte die foto als voorbeeld om te laten zien hoe iemand die er in een shirt niet uitziet alsof hij traint er zonder shirt veel beter uitziet.
Maar in dat shirt ziet hij er ook duidelijk breed uit.
Jemoet echt het internet minder serieus memen.Hap, hap, hap. Hold your horses.Dude, iemand gebruikte die foto als voorbeeld om te laten zien hoe iemand die er in een shirt niet uitziet alsof hij traint er zonder shirt veel beter uitziet.
Maar in dat shirt ziet hij er ook duidelijk breed uit.
Tof fysiek wel, jammer dat 't ook zo'n photoshop pipo is. Laatst stonden hier ergens normale foto's van hem en die andere 2, leken meteen letterlijk 15 kg lichter en 2 of 3 % vetter.
Tof fysiek wel, jammer dat 't ook zo'n photoshop pipo is. Laatst stonden hier ergens normale foto's van hem en die andere 2, leken meteen letterlijk 15 kg lichter en 2 of 3 % vetter.
sla een BB magazine open en je ziet de zelfde (bewerkte) shit, snap t probleem niet