MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

tumblr_mha7ksfJS61qmtkzko1_1280.jpg

baanwielrenner

Weet alleen niet zeker of het dezelfde persoon is. Vast wel

3716735518.jpg

Zelfde kerel

You wot m8.jpeg

Benen zijn z'n sterkste spiergroep :p

Sinds wanneer? Ik kan me nog wel wat onstage foto's van hem herinneren waar z'n benen nou niet bepaald als best ontwikkelde spiergroep uit de verf kwamen, maar misschien heb ik me daarop verkeken, of zijn ze flink bijgetrokken.

mike-rashid-tattoos.jpg

maar nu ff serieus natuurlijk is die baanwielrenner niet mijn streeffysiek. Deze man (mike rashid) wel.
Traint met veel dropsets/piramidesets, heb het overgenomen en gains zijn erg toegenomen:D.
Lijkt me aardige gozer btw

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.831
Mooi om te zien dat hier personen zijn die via een foto kunnen zien of iemand natty is of niet. Waarschijnlijk omdat ze het zelf niet kunnen bereiken noemen ze iemand anders met meer spiermassa maar niet-natty of een juice gebruiker.. Natuurlijk kan het zo zijn dat het wel zo is, maar het kan net zo goed zijn dat het niet zo is. Hard trainen, veel eten, gebruik van bepaalde supplementen en voldoende rust kunnen bijzondere resultaten opleveren voor het lichaam. Genetische bepaling is tevens van invloed.

uhu

Sinds wanneer? Ik kan me nog wel wat onstage foto's van hem herinneren waar z'n benen nou niet bepaald als best ontwikkelde spiergroep uit de verf kwamen, maar misschien heb ik me daarop verkeken, of zijn ze flink bijgetrokken.
Zoek maar wat beter. Hij zegt het zelf ook, z'n benen zijn minstens in verhouding.

fuuuuuuuuuuuu
33KNGoL.png

Jos Thi said:
mike-rashid-tattoos.jpg

maar nu ff serieus natuurlijk is die baanwielrenner niet mijn streeffysiek. Deze man (mike rashid) wel.

Traint met veel dropsets/piramidesets, heb het overgenomen en gains zijn erg toegenomen:D.

Lijkt me aardige gozer btw
+++ top gast

arnold-schwarzenegger-010.jpg

:heart: (nohomo)

2n695rl-1.jpg

attachment.jpg

Ronnie Coleman is een enorme dude, maar zn frame is toch niet helemaal geschikt voor deze pose

****k

Terug
Naar boven