TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
![]()
baanwielrenner
Weet alleen niet zeker of het dezelfde persoon is. Vast wel
Zelfde kerel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
baanwielrenner
Weet alleen niet zeker of het dezelfde persoon is. Vast wel

Heeft die eikel nou op zichzelf staan fappen voor de spiegel![]()

Hahaha lijkt t wel op inderdaad
Wel masterlijke shape zeg!

die schouders.......Mooi om te zien dat hier personen zijn die via een foto kunnen zien of iemand natty is of niet. Waarschijnlijk omdat ze het zelf niet kunnen bereiken noemen ze iemand anders met meer spiermassa maar niet-natty of een juice gebruiker.. Natuurlijk kan het zo zijn dat het wel zo is, maar het kan net zo goed zijn dat het niet zo is. Hard trainen, veel eten, gebruik van bepaalde supplementen en voldoende rust kunnen bijzondere resultaten opleveren voor het lichaam. Genetische bepaling is tevens van invloed.
Zoek maar wat beter. Hij zegt het zelf ook, z'n benen zijn minstens in verhouding.Sinds wanneer? Ik kan me nog wel wat onstage foto's van hem herinneren waar z'n benen nou niet bepaald als best ontwikkelde spiergroep uit de verf kwamen, maar misschien heb ik me daarop verkeken, of zijn ze flink bijgetrokken.
+++ top gastJos Thi said:
![]()
maar nu ff serieus natuurlijk is die baanwielrenner niet mijn streeffysiek. Deze man (mike rashid) wel.
Traint met veel dropsets/piramidesets, heb het overgenomen en gains zijn erg toegenomen.
Lijkt me aardige gozer btw
HOLEY DAMN !!!!Ja waar de trainingschema's van Tavi wel niet toe kunnen leiden he![]()
die schouders.......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja waar de trainingschema's van Tavi wel niet toe kunnen leiden he![]()
die schouders.......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Da´s een crossfitoefening denk ik. Volgens mij doet hij "lower back destroyers". Wss daarna een paar crossfit pullups om alles los te gooien![]()