AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Nog een paar

1779696_590138287731225_1333991966_n.jpg

1939649_10202616063458837_1710685659_n.jpg

IMG_3163.jpg

Die von Moger heeft echt een ****ing tof fysiek. Volgens z'n facebook zou ie 1.88 bij 104 kg off season zijn :') Dat kan toch nooit :p

Godver wat een reus die von Moger :eek:

Gewicht klopt ook wel. Hij heeft geen mega wheels, zegt zelf al te willen gaan voor de classic look.

Die 3e foto, damn. Als ik er ooit zo bij sta ben ik tevreden. Never gonna happen probably maar toch, we houden hoop :p

Zijn fysiek is een combinatie van de bruutheid van Frank McGrath en de aesthetics van Arnold. :)

Bla man wat die gozer roept.

Bodies made in the 60s and 70s. Aesthetic, with perfect symmetry and proportion.

Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding.

Bodies made in the 60s and 70s. Aesthetic, with perfect symmetry and proportion.

Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding.

Arnold was inderdaad maar een beachboy.

Nu ff serieus, Arnold en andere fysieken uit zijn tijd zijn 10000x meer aesthetic dan wat je nu ziet in de mr Olympia.

Maar wie bepaald de "perfecte verhouding"? Misschien zijn de benen van nu juist wel veel te groot.

Waar zeg ik dat hij een beachboy was dan pannenkoek?

Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding. Ik vind Arnold maar een beachboy.

:trollface:

Wat zijn volgens jou de juiste verhoudingen dan? En vind je de fysieken van nu werkelijk beter?

Terug
Naar boven