LapidumSanctus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die von Moger heeft echt een ****ing tof fysiek. Volgens z'n facebook zou ie 1.88 bij 104 kg off season zijn :') Dat kan toch nooit![]()
Die von Moger heeft echt een ****ing tof fysiek. Volgens z'n facebook zou ie 1.88 bij 104 kg off season zijn :') Dat kan toch nooit![]()

wou net zeggen"offseason" is waarschijnlijk 7% lichaamsvet voor die gozer.
Die 3e foto, damn. Als ik er ooit zo bij sta ben ik tevreden. Never gonna happen probably maar toch, we houden hoop![]()
Bla man wat die gozer roept.
Bodies made in the 60s and 70s. Aesthetic, with perfect symmetry and proportion.
Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding.
Bodies made in the 60s and 70s. Aesthetic, with perfect symmetry and proportion.
Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding.
Arnold was inderdaad maar een beachboy.
Nu ff serieus, Arnold en andere fysieken uit zijn tijd zijn 10000x meer aesthetic dan wat je nu ziet in de mr Olympia.
Maar wie bepaald de "perfecte verhouding"? Misschien zijn de benen van nu juist wel veel te groot.

Waar zeg ik dat hij een beachboy was dan pannenkoek?
Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding. Ik vind Arnold maar een beachboy.