MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Nee sorry, vroeg het me meer af. Ongelovelijk dat 'je' vroeger dacht dat dit allemaal natty was.. en hoe moeilijk het natty is en zo tijdelijk allemaal. Wist niet dat zo'n fysiek ook al jaren blast en cruise was en dan nog niet eens alleen tren. :o Wat gok jij dan dat ze gebruiken?

Dat is natte vinger werk maar ik denk qua cut hoge doseringen mast,tren, test prop, EQ, t3, clen , ephedrine etc

Serieus? Die bovenste 2 moet je jarenlang voor blasten en cruisen en GH gebruiken en een paar pagina's eerder kon iedereen Franco Columbo nog easy evenaren :')

mattie is dwars franco columbo.

Kwa massa is die eerste ( in het rood zwarte broekje) toch best naturel te halen? Misschien alleen niet zo droog, maar redelijk ver moet lukken toch?

haal dan hahahah hier op dbb zitten allemaal mong*len, natty dit natty dat. Probeer het maar. Alleen op zon laag bf komen gaat je al maanden kosten tenminste als je niet depressed raakt van al dat cardio en clean eten en krachtverlies. Heeft ook nogal wat massa op zich

haal dan hahahah hier op dbb zitten allemaal mong*len, natty dit natty dat. Probeer het maar. Alleen op zon laag bf komen gaat je al maanden kosten tenminste als je niet depressed raakt van al dat cardio en clean eten en krachtverlies. Heeft ook nogal wat massa op zich

Ga fietsen. Natty zal 't idd niet zijn maar zeggen dat ie nogal wat massa heeft? Verbaast me als z'n arm over de 40 cm heen gaat, serieus. Z'n been ziet er wel aardig uit maar dat is 't ook, op z'n lage vetpercentage na dan.

Ga fietsen. Natty zal 't idd niet zijn maar zeggen dat ie nogal wat massa heeft? Verbaast me als z'n arm over de 40 cm heen gaat, serieus. Z'n been ziet er wel aardig uit maar dat is 't ook, op z'n lage vetpercentage na dan.

Post jouw fysiek dan eens, je zit nu zelf lekker aan de juice en aan de HGH op 21 leeftijd. Post een pic en eens kijken of je beter dan hem staat

Sowieso gaat die butthurt worden en mij aanvallen :roflol: als je zeker van bent dat dit wel natty kan terwijl jij wel juiced moet je toch beter erbij staan of ben ik gek? :roflol:

Met flink wat toewijding en doorzettingsvermogen kom je toch een heel eind richting zijn fysiek lijkt me?

Heb verder niet veel verstand van AAS, so correct me if i'm wrong

Heerlijk de roid en natty 'discussies' :popcorn:

Beter lezen. Hij zei toch 'niet zo droog misschien', oftewel qua massa. Dat is zeker naturel te doen, alleen ben je dan wel een paar jaar verder :p

Sowieso gaat die butthurt worden en mij aanvallen :roflol: als je zeker van bent dat dit wel natty kan terwijl jij wel juiced moet je toch beter erbij staan of ben ik gek? :roflol:

Ja. Als iemand dat beweert hoeft-ie er zelf toch niet beter bij te staan?

Die foto is gewoon pumped up man, denk sowieso dat het wel natty haalbaar is, als je van te voren jezelf oppompt en dan de foto maakt.

gaat overigens om de bodyfat

:
Beter lezen. Hij zei toch 'niet zo droog misschien', oftewel qua massa. Dat is zeker naturel te doen, alleen ben je dan wel een paar jaar verder :p

Kwa massa is die eerste ( in het rood zwarte broekje) toch best naturel te halen? Misschien alleen niet zo droog, maar redelijk ver moet lukken toch?

Ging dus niet over bf. Dat maakte jij er van

Imo ook natty haalbaar, als je een snelle stofwisseling hebt.

Als dat zo is waarom heb jij zn bf niet terwijl je roid? oh wahct je bent natty

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

:

Ging dus niet over bf. Dat maakte jij er van

Gaat over beide, massa + bf van hem is moelijk natural te halen tenzij je jarenlang traint 5+

Terug
Naar boven