GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adi Gillespi op die foto heeft geen extreme fysiek, maar of het natty is weet ik niet. Hij is model, loopt het hele jaar single digit rond en speelt actief hoog niveau rugby. You tell me
Als hij natty is laat ik mezelf castreren. Ben er dus 100% zeker van dat hij niet natty is..
of gewoon weinig eet. eigelijk moet je het wel heel verkeerd aanpakken wil je dit niet natty bereiken
Als dat zo is waarom heb jij zn bf niet terwijl je roid? oh wahct je bent natty
[/B]
100 % zeker? Dat betekend dat je wetenschappelijk bewijs hebt. Kun je een foto van de labtesten plaatsten dan?
Wat? heeft de EU naast de definitie van downloaden nu ook al de definitie van 100% veranderd? potverdomme!!

Benen zijn alleen niet helemaal in proportie vergeleken met zijn UB, maar zijn waist en lats zijn bizar.. Hij is 1.90m, ongeveer 100kg.
http://www.youtube.com/watch?v=uj8xCBFEdmQ
Hoe kan die gast maar 100kg wegen, ben zelf ook 100kg+ bij 1.91m en sta low bf, maar zie er bij lange na niet zo groot uit 
Hoe kan die gast maar 100kg wegen, ben zelf ook 100kg+ bij 1.91m en sta low bf, maar zie er bij lange na niet zo groot uit
![]()