XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

photoshop much bij die laatste?

Ik vind Arnolds proporties echt vaag, enorme armen en chest, achterlopende schouders en rug, en zn benen zijn sowieso te klein, op sommige foto's zien ze er best goed uit, maar op andere....

Ik vind het in orde in ieder geval :o ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Arnie had een aardig fysiek, maar Serge... :D

zu7a4a7y.jpg

serge.gif

tja als de Weiders hem niet hadden genaaid net voor de contest van '75 had arnold geen schijn van kans :)

tja als de Weiders hem niet hadden genaaid net voor de contest van '75 had arnold geen schijn van kans :)

Corrupte k*tzooi, Arnie is het grootte bodybuilding icoon, oke hij had charisma, maar Serge stond er gewoon beter bij.
Serge heeft tot aan z'n dood aan bodybuilding gedaan, heb ook nog niemand gezien van in de 50 - 60 - 70 jaar, die zo'n fysiek heeft als Serge had op die leeftijd.

53 jaar jong:
http://www.youtube.com/watch?v=_FApE4pyFaY

bruutste bb foto ever imo

Al drie keer hier geplaatst door mij maar nog altijd epic streef en soms moet ie gewoon weer langskomen. Daarbij beresterk.

1374451626077.jpg

7CwMV52ZTEM.jpg

Dimitry_Klokov6.jpg

imo is een lager vp dan dit ook niet mooier

idd beresterk die vent. wat zou dat zijn, procentje of 13?

Mobiliteit van die oly lifters is ook niet normaal. Maar check hoe z'n knieën staan ook :roflol: op sommige foto's is dat niet meer normaal.

hqdefault.jpg

Ik volg Calum op facebook, die kerel groet met de dag..
xoqsrl.jpg

Die proporties vind jij beter dan die van arnie?

Zei ik niet.

Iets mis met z'n proporties dan jonge?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Kwestie van smaak. Als je naar Arnolds schouders en rug kijkt lopen die nogal achter vergeleken bij zijn armen en borst. Niet zo gek ook, want arnold stond dan ook bekend om zijn biceps en zijn borst. Hoewel zijn triceps imo ook erg groot was.

Van wie is die tricep?

Terug
Naar boven