Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

attachment.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

attachment.jpg

Niet realistisch dit ooit te halen maar vind het wel een streef.

Strongbellybutton/10

Niet gek veel massa maar toch, goed tricepje.

Rapeface

Mensen klagen wel over mens physique, maar ik vind dat die gasten toch flink dikke spiermassa hebben. En toch wegen ze niet zo gek veel.

Waarschijnlijk omdat rug en benen hun genetische zwakke punten zijn. Ik zie vaak dat gasten met genetisch sterke chest/arms/shoulders eerder mens physique doen, omdat dat de beach muscles zijn.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Hier zie je dat bijvoorbeeld:

Zack+McGuirk+(15).jpg

Dikke chest en armen, maar als je die rug ziet, ben ik niet echt onder de indruk. Meer van zijn triceps van de achterkant.

Mensen klagen wel over mens physique, maar ik vind dat die gasten toch flink dikke spiermassa hebben. En toch wegen ze niet zo gek veel.

Manlets, when will they learn.

Valt mee, sinds de men's physique klasses ook op lengte gaan. Valt me dan meer op dat die langere vaker op satéprikkers rondlopen.

Joff zonder hoofd is beste Joff.

streef

Manlets, when will they learn.

Valt mee, sinds de men's physique klasses ook op lengte gaan. Valt me dan meer op dat die langere vaker op satéprikkers rondlopen.

Joff zonder hoofd is beste Joff.

Heb je al eens het filmpje gekeken van die photoshoot? Daar zie je echt hoe hij er op dat moment uit ziet, en dat is heel wat minder indrukwekkend (vooral qua benen).

Jah idd.
In dat zelfde filmpje waar hij rondjes word gereden in een mercedes toch?

Valt wel op hoeveel gasten uit de UK (bijv. op BodyPower laatst) zwaar aan de AAS zitten. Volgens mij is het daar ook legaal voor persoonlijk gebruik, je mag er alleen niet in handelen? :p

Je staat ook niet op een beurs een BB-product te verkopen als je 80 kg bij 18 % bent ;P

Dat is hier in NL volgens mij ook

handel verboden, eigen gebruik toegestaan. Evenals met andere verboden middelen als bv drugs
Haha die reacties zag ik al aankomen, maar in de UK mag je AAS en peptides dus blijkbaar wel importeren voor eigen gebruik indien het pharma is? Blijft een beetje krom allemaal, maar goed wij hebben inderdaad weinig te klagen met ons 'gedoogbeleid'.
Je staat ook niet op een beurs een BB-product te verkopen als je 80 kg bij 18 % bent ;P
Haha ja logisch, maar het viel mij wel erg op dat er vooral veel jongeren rondliepen (fans) met al aardig fysieken voor hun leeftijd. Maar volgens mij leven er in de UK sowieso meer yolo's :roflol:

Te veel superdudes op de laatste pagina

in

ik vind t altijd jammer dat je bij een shredded lichaam zo'n ingevallen hoofd krijgt, ziet vaak niet gezond en aantrekkelijk meer uit

idd had ik ook last van, je denkt dat je mooi bent en iedereen vraagt of je ziek bent

Reflecteren jullie dat ingevallen gezicht op die laatste pic? :D

Ralh Lauren polo xxxxl.jpg

13998_64_1.jpg

da's dan een jaartje of 3 terug, wil niet eens weten hoe hij er nu bij staat:o

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Terug
Naar boven