Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Word misselijk van die mietjes beach boy lichaampjes, post die op dutchfitnes ofzo.

Alleen nog een stuk groter

bodybuilding_torso_small.jpg

Niet haalbaar maar wel een motiverend fysiek:

JayCutler-MD-ad-884.jpg

Hahah zonder de puisten en lipgloss :D

En zonder ****ed up kop, bruinsmeersel, ****ed up genetics van die gozer mag ik hopen?
En dan wél met goeie back, triceps, upperchest en achterkant schouders please. Om dan nog niet eens veeleisend te zijn en er degelijke buikspieren en traps bij te vragen.

Nouja, I rest my case als ik uw foto's zie :

30mv62x.jpg

:roflol:

Ik ga ook maar eens een streefdoel zoeken, dan kan ik nog eens wat progressie beginnen maken en serieus beginnen trainen. :D

niet mee eens, het is zeker haalbaar mischien niet binnen 1 jaar, maar op lange termijn kan bijna iedereen dit halen

vergeet het maar. je komt hier nog wel op terug

Ja die kerel zal hoogstwaarschijnlijk aan de snoepjes gezeten hebben. Al is het maar omdat je het bij zo'n typjes aan de kop kan aflezen imo en omdat dit een randgeval van haalbaar of niet is natural.

En ja dit is natural haalbaar voor velen op lange termijn. Tenzij je 1m90+ bent en/of ****ed op genetics hebt kan je het wrs vergeten ja.

sorry dat ik het niet mee eens ben, maar ik zie der ook ongeveer zo uit en ben naturel no joke!!

Post eens een foto dan. ;) Ben benieuwd naar je fysiek. Vrij hoge bf heb je atm bij 80kg en je bent ook niet groot dus ik vrees dat je nog niet in de buurt kom van deze fysiek.

sorry dat ik het niet mee eens ben, maar ik zie der ook ongeveer zo uit en ben naturel no joke!!

Haha jij bent zeker de grappigste thuis...niet eens 80kg en 15% en er ongeveer zoals hem uitzien :roflol:

Een foto zou ik niet gaan posten, gegarandeerd dat je keihard wordt uitgelachen.

Haha jij bent zeker de grappigste thuis...niet eens 80kg en 15% en er ongeveer zoals hem uitzien :roflol:

Een foto zou ik niet gaan posten, gegarandeerd dat je keihard wordt uitgelachen.

als je niet weet hoe ik er uit zie dan zou ik maar beter stil zijn.
ik heb geen idee hoe ik een foto moet posten maar hier mijn msn dan laat ik je foto's van mij zien adil_elyousfi@hotmail.com bf kan mishien wat lager zitten
mij vrienden zeggen dat het minder dan 15% is en ben trouwens nu 82 kilo bij 1.74 en 18 jaar :rolleyes:

als je niet weet hoe ik er uit zie dan zou ik maar beter stil zijn.
ik heb geen idee hoe ik een foto moet posten maar hier mijn msn dan laat ik je foto's van mij zien adil_elyousfi@hotmail.com bf kan mishien wat lager zitten
mij vrienden zeggen dat het minder dan 15% is en ben trouwens nu 82 kilo bij 1.74 en 18 jaar :rolleyes:

tinypic.com en daar uploaden :)

Gift of God heeft best een streeffysiek, net als G-men hier. Natural wrs een brug te ver, al helemaal omdat ik te lui ben om jarenlang keihard te trainen, laat staan eten.

Om eens een prof te noemen :

910.jpg

sn154.jpg

Persoonlijk vind ik dit een veel beter fysiek dan een Arnold of een hedendaagse bodybuilder.
Die borst, taille, triceps... :eek: En toch nog alles perfect in proportie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven