AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat is het prachtige aan t**ten.. als je een soort van kracht erop zet kan je ze een beetje 'kneden'.

doe nou niet alsof je er ervaring mee hebt jesaja

Dit zou ik toch heel graag willen

2m83l.jpg

Haha jij bent zeker de grappigste thuis...niet eens 80kg en 15% en er ongeveer zoals hem uitzien :roflol:

Een foto zou ik niet gaan posten, gegarandeerd dat je keihard wordt uitgelachen.
2lne0yx_th.jpg
29getfm_th.jpg

ik ben hier koud met 80 kilo en 15%. armen zijn 39.5 links en 39 rechts
en ga je me uitlachen?

met de juiste belichting en andere fotosoep trucjes kun je hem wel aardig doen lijken op Randy Orton.

De essentie van adil 18 is om duidelijk te maken dat het wel naturel haalbaar is. Boeit niet echt of hij er op lijkt of niet, hij is pas 18.

waar je schouder over gaat in je bicep lijkt je arm erg dun. hoe komt dit? heb het zelf ook als ik me armen zo hou en het is lelijk

2lne0yx_th.jpg
29getfm_th.jpg

ik ben hier koud met 80 kilo en 15%. armen zijn 39.5 links en 39 rechts
en ga je me uitlachen?

Nou je bent er nog lang niet hoor. Je oogt echt een pak lichter trouwens, zeker bij zo'n bf. Mss heb je brute benen natuurlijk. ;)

Blijven trainen, kom je een heel eind. Heb ongeveer dezelfde stats maar ben enkel wat groter met mn 1m80 en zo'n 10% bf. =)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oeh... als ik er zo een keer bij kon staan in de zomer ! :rolleyes:

Prachtfysiek !

Lijkt me toch maar een klein iemand .... 1m75 ofzo ? Ik zou er echt zo niet willen uitzien, ik zou me belachelijk voelen eerlijk gezegd :o

Terug
Naar boven