MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Streeffysiek idd!

hij zit ook in team BC: Dimitri :P is 2e op de YBF geeindigd afgelopen weekend

Hee, die ecto komt mij bekend voor;)

Jelly op die veins op zn abs

Mooi fysiek inderdaad.

Was zelf ook aanwezig op YBF, vond eigenlijk dat Dimitri 1e had moeten worden, maar ben dan ook geen jury.

605.jpg

Damn dit is wel een van de, naar mijn mening, mooiere fysieken die hier de laatste tijd gepost is.
Het straalt gewoon kracht en functionaliteit uit op een manier die ik zelf ook mooi vindt
Geen disrespect voor de olympia fysieken overigens want die zijn ook bruut maar op een andere manier.

Het heeft overigens wel z'n minpuntjes (borst boven, abs wat minder) maar het heeft gewoon die oermens vibe.

Laatst bewerkt:
Damn dit is wel een van de, naar mijn mening, mooiere fysieken die hier de laatste tijd gepost is.
Het straalt gewoon kracht en functionaliteit uit op een manier die ik zelf ook mooi vindt
Geen disrespect voor de olympia fysieken overigens want die zijn ook bruut maar op een andere manier.

Het heeft overigens wel z'n minpuntjes (borst boven, abs wat minder) maar het heeft gewoon die oermens vibe.

Helemaal mee eens. Borst oogt wat flat, maar dat valt in het niet bij het totaalplaatje

Maar iedereen weet, gingers have no soullllllll

Wat moet je met een soul als je 400 kg kunt deadliften? :O

Fair enough..

Als hij tweede is geworden op de YBF, ben ik wel benieuwd naar t fysiek van nr 1. Iemand pic/link?

Als hij tweede is geworden op de YBF, ben ik wel benieuwd naar t fysiek van nr 1. Iemand pic/link?
Maar die Dimitri komt geloof ik wel op de cover te staan van de Sport en Fitness magazine als ik de prijsuitreiking goed hoorde! Deze kwam ik ook tegen nog ergens:
hs0z1g.jpg

hij zit ook in team bc: Dimitri :p is 2e op de ybf geeindigd afgelopen
weekend

ja en genaaid op de enercup door vriendeclubje van ifbb zijn vriendin ook

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

ging om het totaal plaatje body -fysiek - looks etc ik had hem ook op 1e plaats maar iedereen krijgt nu een shoot en komt op een kalender

Onze eigen natty dbber
802862aa8d.jpg

Wie is dat?

Terug
Naar boven