AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ziet er juicy uit iig ;)

*edit* is dat niet die dennis baklava ofzo?

Letica heette die toch

Ja, kon niet op zn naam komen. Zat in de buurt iig.

Die heeft ook niet stilgezeten..

• Like
Waarderingen: Ot92
Ik zet zn injects wel eens, best een buffe vent idd.

Zie die baklava wel is kneiter waus op feesies lopen.
eerlijk is eerlijk reageerd goed op aas.
maar is dan ook een treu natty

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet gek.

ja en genaaid op de enercup door vriendeclubje van ifbb zijn vriendin ook

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

ging om het totaal plaatje body -fysiek - looks etc ik had hem ook op 1e plaats maar iedereen krijgt nu een shoot en komt op een kalender

Je kan het zien als genaaid, maar ze vonden hem gewoon te grof..

ik ben het er ook helemaal niet mee eens hoor, want zou ook liever meer het amerikaanse zien hier in nederland qua fysiek maar helaas....

ik ben het er ook helemaal niet mee eens hoor, want zou ook liever meer het amerikaanse zien hier in nederland qua fysiek maar helaas....

Het is een jury sport. In the eye of the beholder nothing more. :rolleyes:

als je door je begeleider word gewogen en gemeten etc die ook jury lid is en door iedereen backstage word gefeliciteerd en met berry de mey op de foto gaat en dan maar 1 call out krijgt en uit je klasse word geplaatst en hetzelfde met je vriendin dan ligt het er voor mij dik bovenop vriende clubje van zusjes bergmann maakt zelf wel uit wat ze doen

en als je alle foto.s goed bekijkt staan er bij die groter en buffer zijn als hem dus ja politiek als gewoonlijk
dit is mijn mening na het gezien te hebben

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Het is een jury sport. In the eye of the beholder nothing more. :rolleyes:

jury heeft het ook wel eens mis he tot op de olympia worden discutabele beslissingen genomen als atleet met 3 maanden pre contest heb je daar niks aan je staat nog geen 25-30 minuten op het podium dan wil je wel eerlijk beoordeeld worden en geen willekeur zijn maar ja jury sport blijft moeilijk

als je door je begeleider word gewogen en gemeten etc die ook jury lid is en door iedereen backstage word gefeliciteerd en met berry de mey op de foto gaat en dan maar 1 call out krijgt en uit je klasse word geplaatst en hetzelfde met je vriendin dan ligt het er voor mij dik bovenop vriende clubje van zusjes bergmann maakt zelf wel uit wat ze doen

en als je alle foto.s goed bekijkt staan er bij die groter en buffer zijn als hem dus ja politiek als gewoonlijk
dit is mijn mening na het gezien te hebben

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

jury heeft het ook wel eens mis he tot op de olympia worden discutabele beslissingen genomen als atleet met 3 maanden pre contest heb je daar niks aan je staat nog geen 25-30 minuten op het podium dan wil je wel eerlijk beoordeeld worden en geen willekeur zijn maar ja jury sport blijft moeilijk

Benieuwd wat ze met mij doen in maart bij jbc, doe ook map en word ook al gezegd dat ik er te groot voor word.

Wel een naai-streek daarom.

Naso

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Serge_nubret11.jpg

serge-nubret-collage.jpg

Serge Nubret. Van de tijd dat bodybuilders nog bezig waren het lichaam te perfectioneren ipv van verder op te blazen.

te groot is niet echt mooi idd

ronnie coleman 1999 is wel een happy medium

Terug
Naar boven