Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

kGeEzci.jpg

ab65bnU.jpg

Niets aan toe te voegen.

Wat heb je dan precies aan een 10 weken kuur? Wat kun je in die tijd verwachten, en gaat het daarna niet weg?
Als je boven je natty limiet zit zal het langzaam maar zeker verdwijnen ja. Maar wat je kan vasthouden ligt veel hoger dan de meesten denken.
Het is ook gewoon uit nieuwsgierigheid vooral bij mij. Hoe ik erop zou reageren, hoe ik er uit zou zien etc.

Als je boven je natty limiet zit zal het langzaam maar zeker verdwijnen ja. Maar wat je kan vasthouden ligt veel hoger dan de meesten denken.
Het is ook gewoon uit nieuwsgierigheid vooral bij mij. Hoe ik erop zou reageren, hoe ik er uit zou zien etc.
Dus als je zou gaan gebruiken en je zou nog niet op je natty limiet zitten blijft het ookal stop je ermee?

Dus als je zou gaan gebruiken en je zou nog niet op je natty limiet zitten blijft het ookal stop je ermee?
Hou er wel rekening mee dat na je kuur je natuurlijke test minimaal is waardoor je sneller verliest. Maar zolang je niet op of rond je natty limiet zit is het te behouden.

Steve Cook heeft ook ongeveer mijn ideale lichaam.
13249916_951145991673470_635830876_n.jpg

nvm

Zou ook wel z'n facial aesthetics willen hebben.

srs

Oke dan ben je wel een aardige fanboy.
En valt indd mee, baseerde het op zn foto op insta op een festival in zn spijkerbroek

Terug
Naar boven