Davenger
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Hij had knie operatie gehad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had knie operatie gehad
Heb ik geen ervaring voor nodig, is algemeen bekend
Pls ga maar weer weg.Heb ik geen ervaring voor nodig, is algemeen bekend

Waarom? Wil je zeggen dat het niet zo is?
Je hebt er geen verstand van, je maakt je zelf alleen maar belachelijk.
Leg het dan uit? Ik zeg alleen dat er veel side effects aan vastzitten.Je hebt er geen verstand van, je maakt je zelf alleen maar belachelijk.
Ooit eens een bijsluiter van een willekeurig medicijn gelezen? Staat vol met bijwerkingen.Leg het dan uit? Ik zeg alleen dat er veel side effects aan vastzitten.
Ooit eens een bijsluiter van een willekeurig medicijn gelezen? Staat vol met bijwerkingen.
Omdat ze in te hoge doseringen worden gebruik. Zijn wel steroïden die gewoon als medicijn gebruikt worden.maar over het algemeen gebruik je medicijnen om juist een probleem op te lossen, dat is bij anabolen niet het geval
Omdat ze in te hoge doseringen worden gebruik. Zijn wel steroïden die gewoon als medicijn gebruikt worden.

ik ga toch ook niet voor de lol random medicijnen nemen als ik gewoon gezond ben![]()

Het probleem is dat we niet swole genoeg zijn, anabolen lossen dat wel op.maar over het algemeen gebruik je medicijnen om juist een probleem op te lossen, dat is bij anabolen niet het geval
En als je ermee stopt, wat gebeurd er dan?Het probleem is dat we niet swole genoeg zijn, anabolen lossen dat wel op.
Zolang je niet boven je natty limit zit niks. En zo snel zit je niet op je natty max.
Ben jij student aesthetics? Die ene die nu al best bekend is op youtube?
Het probleem is dat we niet swole genoeg zijn, anabolen lossen dat wel op.
Zolang je niet boven je natty limit zit niks. En zo snel zit je niet op je natty max.
Wanneer je max is no clue, maar op een duur kan je natty niet meer gainen. Maar dat duurt veelstee lang om daar op te komen, aint nobody got time for that.trainen en eten helpt meestal ook wel
dat ligt er helemaal aan
wat is je natty max?