Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Zegt de kerel die eruit ziet als mn oma met zn krulletjes? :rolleyes:

11lsihj.jpg

Dat je niet zo dom ben om foto's inclusief hoofd op internet te plaatsen wil niet gelijk zeggen dat je een k*tkop hebt weet je. :hamer:

ik weet niet hoor maar dan lijkt je oma op een vent
beter die krulletjes dan die idiote vogelnestjes en kamehameee haartjes

stop is ff met zeiken allemaal
het boeid me ook echt geen **** wat iemand zegt over hoe hij eruit gaat zien.
je bent nu een kleine opdonder dus je grote mond houden. dat je eruit gaat zien als coleman over 5 jaar ja prima maar kom dan over 5 jaar aanzetten met praatjes en ga nu niet de stoere bink uithangen.

het respect hier op het forum voor de achievement van sommige leden is echt belabbert. kleine k*t mannetjes die zeiken over iemand die op het podium gestaan heeft met als verdediging van hunzelf ''jaaaa maar ik ben jonger'' gaat echt nergens over

Let maar niet op smink. Die heeft nog geen drol bereikt in zijn leven.

Kijk maar eens naar het NK. Daar staan al buffels die arnold doen dwarfen.
smink interesseert me idd geen ****! waarom zou je je doel niet hoger kunnen leggen dan dat daadwerkelijk haalbaar zou zijn voor je?
het topic; je ideale lichaam, daar post ik foto's van, dat is toch de bedoeling of niet??
en btw het is arnold als beginner (18 jaar). zo gek groot was hij toen nog niet

dat ik op zon menneke inga btw :rolleyes:

ik weet niet hoor maar dan lijkt je oma op een vent
beter die krulletjes dan die idiote vogelnestjes en kamehameee haartjes

stop is ff met zeiken allemaal
het boeid me ook echt geen **** wat iemand zegt over hoe hij eruit gaat zien.
je bent nu een kleine opdonder dus je grote mond houden. dat je eruit gaat zien als coleman over 5 jaar ja prima maar kom dan over 5 jaar aanzetten met praatjes en ga nu niet de stoere bink uithangen.

het respect hier op het forum voor de achievement van sommige leden is echt belabbert. kleine k*t mannetjes die zeiken over iemand die op het podium gestaan heeft met als verdediging van hunzelf ''jaaaa maar ik ben jonger'' gaat echt nergens over

Waar hang ik "de stoere bink" uit dan? Met zo'n retardopmerkingen van sjapendoedel kan je een dom antwoord terug verwachten. Dat staat trouwens wederom los van zn prestaties zoals jij insinueert.

Toch niet omdat ik lach met iemands kapsel? :roflol:
Of omdat ik het zielig vind dat die ene kerel gaat kuren op zn 19? Alsof ik geen gelijk heb.

Ik heb respect voor ieders achievements. Vraag maar na aan een smink ofzo, die dan weer wordt afgekraakt door anderen en wat weer doodnormaal is.
hypocriete lulletjes zeg :rolleyes:

Hahahaha ****ing lachen de laatste vier pagina's van dit topic.
"pannekoekentepels" :hahaha:
Heerlijk dat er af en toe nog goed geflamed wordt.

@boto, goeie actie man....ik ben heel jaloers, was ik maar zoals jij....kusje lieverd...

Waar hang ik "de stoere bink" uit dan? Met zo'n retardopmerkingen van sjapendoedel kan je een dom antwoord terug verwachten. Dat staat trouwens wederom los van zn prestaties zoals jij insinueert.

Toch niet omdat ik lach met iemands kapsel? :roflol:
Of omdat ik het zielig vind dat die ene kerel gaat kuren op zn 19? Alsof ik geen gelijk heb.

Ik heb respect voor ieders achievements. Vraag maar na aan een smink ofzo, die dan weer wordt afgekraakt door anderen en wat weer doodnormaal is.
hypocriete lulletjes zeg :rolleyes:

was niet alleen gericht op jou maar algemeen op iedereen die aant b**chen was.
Volgens mij ontgaat sommige het doel van dit forum een beetje.
dit is een forum waar mensen zitten met een gezamenlijke interesse.
sommige moeten hier de stoerebink uit gaan hangen terwijl ze dit helemaal niet kunnen veroorloven. ik vind het zelf enigszins dom als iemand een hoop lawaai gaat maken en gaat lopen b**chen op iemand terwijl hij zelf geen haar beter is.

toon elkaar is wat respect en help elkaar.
af en toe een negatieve opmerking kan motiverend werken maar constant bashen... nergens voor nodig

Jaja.. Nu heb je me, deze deed pijn hoor. :roflol:

:roflol:

was niet alleen gericht op jou maar algemeen op iedereen die aant b**chen was.
Volgens mij ontgaat sommige het doel van dit forum een beetje.
dit is een forum waar mensen zitten met een gezamenlijke interesse.
sommige moeten hier de stoerebink uit gaan hangen terwijl ze dit helemaal niet kunnen veroorloven. ik vind het zelf enigszins dom als iemand een hoop lawaai gaat maken en gaat lopen b**chen op iemand terwijl hij zelf geen haar beter is.

+1

Mensen mogen mij ook gerust bashen, altijd grappig, maar doe het dan wel goed en niet met van een k*tlogica gelijk aan dat een kind van 12 en zonder enig argument. Dat brengt de humor erachter en het niveau aardig omlaag. :D

Dan maakt het voor mij part niet uit of je buff of klein bent, zolang dat wat je zegt klopt omwille van het verhaal erachter en niet om je stats. Want enkel een dwarsliggende mening mogen geven omdat je buff bent slaat natuurlijk ook weer nergens op.

WTF gezellig hier!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind 'gift from god' van dit forum wel een mooi streefdoel

1.80-101kg@7-8% nog 17kg te gaan en een daling van 5a6% vet...

beetje lange termijn doel dus;)

Vind 'gift from god' van dit forum wel een mooi streefdoel

1.80-101kg@7-8% nog 17kg te gaan en een daling van 5a6% vet...

beetje lange termijn doel dus;)

and a shitload of juice to go with it :P:P dus maak er maar een levensdoel van als je dit naturel wil/kan bereiken.

des al niettemin, impressive fysiek, dat zeker!!! zou er voor tekenen

GFG heeft idd een zeer nice fysiek.

Jaloers Macb?;)

Dat hij juiced is duidelijk. Maar daarom mag je nog wel respect hebben voor zijn fysiek.
Streeffysiek van velen lijkt me. Naturel haalbaar... nee dat niet.

Terug
Naar boven