XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Vanwaar al die haat jegens MichaelSmink? Heeft hij jullie moeders seksueelmisbruikt?

Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg.

Smink begint er stilaan al wat bruter uit te zien hoor. Gun hem nog een jaartje en al die rellertjes hier zijn kleiner dan hem. :D

Haha, nu wordt MichaelShmink ook al buiten de klas gepest.

stats:

1.70

85 kg
15,4%

over grappen gesproken :roflol:

hij moet geen grote bek geven op het internet als hij irl maar een kleine k*tdwerg is. zowiezo zie ik niet waarom hij ineens grappig komt doen met een beginfoto van mij.

En anders ga je er even serieus op in :roflol: :rolleyes:

hahaha idd :p

mja, bedoelde het ook serieus over hem eigenlijk :o

:orly:

Dat mag ook wel als hij zoveel jaar ouder is.

Trouwens erg zielig om uitspraken over iemand z'n leven te doen, terwijl hij er totaal niks van weet:roflol:

Ik ben iig wel zo verstandig om niet op vroege leeftijd te gaan kuren.

Lol, onze fysieken ownden jou vierkant op dezelfde leeftijd gast, niks kuren op vroege leeftijd. 2002/2003 was het jaar van de rookie titans met o.a. Dries, Rob1234 en ik. Wij hadden niet zo grote bek zoals jij hier hebt. Wij luisterden gewoon.

Als jij het hebt over iets bereiken in je leven, dan denk ik niet aan mn fysiek...

Beetje onverwacht dat je daar nu over begint.

We zitten hier op een bb forum. Denk je dat het men enne drol interesseert wat je buiten bb doet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.948
En zonder ****ed up kop, bruinsmeersel, ****ed up genetics van die gozer mag ik hopen?
En dan wél met goeie back, triceps, upperchest en achterkant schouders please. Om dan nog niet eens veeleisend te zijn en er degelijke buikspieren en traps bij te vragen.

Nouja, I rest my case als ik uw foto's zie :

30mv62x.jpg

:roflol:

Ik ga ook maar eens een streefdoel zoeken, dan kan ik nog eens wat progressie beginnen maken en serieus beginnen trainen. :D

Waarom zo;n zielig commentaar?
Er is geen reden om PBS af te zeiken, hij vindt dat fysiek gewoon mooi. Over afzeiken gesproken:
je bent zelf zo ****ing skinny en dan durf je die Guido af te kraken, alleen maar omdat hij een paar achterliggende spiergroepen heeft. Ook al train jij je hele lichaam, dan nog ziet zijn lichaam er beter uit dan dat van jou.

Haha, niet om PBS af te zeiken ofzo, maar zn kapsel lijkt op een vogelnestje :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom zo;n zielig commentaar?
Er is geen reden om PBS af te zeiken, hij vindt dat fysiek gewoon mooi. Over afzeiken gesproken:
je bent zelf zo ****ing skinny en dan durf je die Guido af te kraken, alleen maar omdat hij een paar achterliggende spiergroepen heeft. Ook al train jij je hele lichaam, dan nog ziet zijn lichaam er beter uit dan dat van jou.

Als jij het zegt :roflol: !!

Oja kneusje : http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/pbs-kuurlog-193619/

naam: Yoël
leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1m78
training: homegym 4 dagen per week sinds 7-8 maanden
1ste 5-6 maanden vrij crappy getraint, nooit op voeding gelet, gewoon alles gegeven, maar kwam helaas niets bij.
laatste 2 maanden goed op mijn voeding gelet en voedingssupplementen genomen o.a tribolan, creatine, en eiwit schakes.
laatste 2 maanden van 62 kg -> 70 kg
nu blijf ik beetje hangen, ik zal waaschijnlijk zwaarder moeten trainen
voorlopig eet ik dagelijks: havermout pap, ananas, blik tonijn, pot kwark, blik mais, blik witte bonen, 6 sneden brood met kip, wat tussendoortjes, shakes en het dagelijkse avondmaal.

UPDATE: meer fotos toegevoegt
UPDATE: Nieuwe Voedingssupplementen ( plasmajet nevedex testosteronbooster brain b12 Kre-alkalyn syntha 6)
2 weken tijd 70 kg -> 73 kg
UPDATE: Fotos toegevoegd van mijn vader
UPDATE: Nieuwe Voedingssupplementen ( BCAA, ARGININE, CREATINE, GLUTAMINE, SYNTHA-6, CARNITINE )73 kg -> 75 kg 3 weken

Niet alleen weegt hij 5kg minder dan mij, ik heb wrs nog een beter vetpercentage en ik train sinds maanden amper en al helemaal niet met een degelijke voeding en supplementen. Om niet nogmaals te vermelden dat deze ongelooflijke kneus binnenkort wil gaan kuren. Daar gaat hij trouwens juist wel die puisten van krijgen die hij zo graag wou vermijden.

Maar ik krijg wel weer zin om te gaan knallen na jouw gezeur, bedankt. ;)

Laatst bewerkt:
:roflol:
pics plaatsen=vragen om afgezeken te worden

hiero vol met anabolehspuiters

Lol, onze fysieken ownden jou vierkant op dezelfde leeftijd gast, niks kuren op vroege leeftijd. 2002/2003 was het jaar van de rookie titans met o.a. Dries, Rob1234 en ik. Wij hadden niet zo grote bek zoals jij hier hebt. Wij luisterden gewoon.

Pics?

Als jij het zegt :roflol: !!

Oja kneusje : http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/pbs-kuurlog-193619/

Niet alleen weegt hij 5kg minder dan mij, ik heb wrs nog een beter vetpercentage en ik train sinds maanden amper en al helemaal niet met een degelijke voeding en supplementen. Om niet nogmaals te vermelden dat deze ongelooflijke kneus binnenkort wil gaan kuren. Daar gaat hij trouwens juist wel die puisten van krijgen die hij zo graag wou vermijden.

Maar ik krijg wel weer zin om te gaan knallen na jouw gezeur, bedankt. ;)

Hey BoTo ik heb niks tegen jou hoor, vind zelf dat je een mooi fyshiek hebt, maar daarvoor hoef je mij niet af te zeiken toch?

in iedergeval suc6 met je streefdoel.

grtz

Hey BoTo ik heb niks tegen jou hoor, vind zelf dat je een mooi fyshiek hebt, maar daarvoor hoef je mij niet af te zeiken toch?

grtz

Mooi altijd hoe jij zo goed tegen (vaak onnodige) kritiek kan. Serieus respect daarvoor

grtz

Ik heb ook niets tegen je in persoon hoor. Je kapsel (dat er verder op andere foto's beter uitziet :D) was wel verdomd grappig en die commentaar had dus enkel daar mee te maken.

Dat had die kumar echter niet door. ;)

Wel k*t dat je al gaat kuren man, dat is gewoon dom. Er valt nog genoeg progressie zo te rapen, zeker als ik zie hoe goed jij ermee bezig bent.

@ boto ga trainen, facking keayboardwarrior....met je wrs ongelooflijk lelijke k*tkop...

@ boto ga trainen, facking keayboardwarrior....met je wrs ongelooflijk lelijke k*tkop...

Zegt de kerel die eruit ziet als mn oma met zn krulletjes? :rolleyes:

11lsihj.jpg

Dat je niet zo dom ben om foto's inclusief hoofd op internet te plaatsen wil niet gelijk zeggen dat je een k*tkop hebt weet je. :hamer:

Terug
Naar boven