- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yuri van Gelder. Gewicht: 63 kg. Lengte: 1,61 mLang over nagedacht maar dit is wel mijn ultime bovenlichaam
om te halen binnen 2 jaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik weet niet hoe zwaar deze gast is maar dit iswel wat ik mooi vind.
Qwa benen weetik niet hou het er bij staat ?
http://www.youtube.com/watch?v=g_LN0xPaiyE

Lol ik hoef alleen maar droger te worden dan ben ik al een eind heen
Mijn massa zit nog onder een klein laagje vet
Ik denk dat ik er nog ongeveer 5 tot 10kg bij moet gainen en dat gaat mij lukken minnen het eerste jaar al vanwege kuren.
Ik wil hier eingelijk wel om wedden

ik zag die yuri gisteren op veronica. Maar die kerel staat goed droog en is best buff.
lupiie dat haal je nog niet binnen 4 jaar.
vergeet het
Zoals deze man hier, wie is het eigelijk?:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok. Hier gaan we om wedden. Als jij dit haalt, verlaat ik DBB. Als jij dit niet haalt, verlaat jij DBB.
Ok vergeet niet dat ik niet meer leef als ik hiervoor deed he.
Ik hou mij namelijk nu 100% aan een levens wijze
vriendin enzo fam uitgaan vrienden horen hier bijna niet meer bij gaikzo veel mogelijk uit de weg
Edit
ik denk dat ik het zelfs nog wel overtref
Ben benieuwd, laat ons versteld staan!Lol ik hoef alleen maar droger te worden dan ben ik al een eind heen
Mijn massa zit nog onder een klein laagje vet
Ik denk dat ik er nog ongeveer 5 tot 10kg bij moet gainen en dat gaat mij lukken minnen het eerste jaar al vanwege kuren.
Ik wil hier eingelijk wel om wedden

M'n ideale fysiek loop ik al mee rond. Hoewel meer massa natuurlijk altijd welkom is, maar groeien gaat inmiddels zo traag dat ik geen doelen meer heb. En kuren hoeft van mij niet.