Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

daar is niet egt veel van te zien
hoelang train je nou al ? 5 jaar ofzo
vast al gekuurt
wat jij nu hebt had ik al in een goed jaar
en dan wil jij ons vertellen dat jij het fysiek van Yuri gaat halen in 2 jaar
maak een beetje realistische doelen
Edit:
ff on-topic
mijn ideale lichaam
1,75 cm
tussen de 110/120 kg
10% bf

5 jaar waarvan ook 5 jaar verdoet
1 keer een winny kuur gehad jah stelt niets voor 2kg gepakt ofzo
verder komt er nog 1 test only kuur aan van 10 week
En jah ik ga dit halen binnen 2 jaar jah

5 jaar waarvan ook 5 jaar verdoet
1 keer een winny kuur gehad jah stelt niets voor 2kg gepakt ofzo
verder komt er nog 1 test only kuur aan van 10 week
En jah ik ga dit halen binnen 2 jaar jah
je hebt dan wel een goede instelling...5jaar verdoet (dus slecht trainen slechte voeding?) en al kuur gepakt...dan wil je serieus beginnen en dan ook gelijk nog maar kuurtje...train eerst maar serieus een jaar of 2 voor je weer kuur pakt...echt super instelling

mjah op dit forum draait er al te veel over jou en veel topics draaien ineens om jou door een domme opmerking enzo...iedereen kan je maar beter negeren dan al die topics over jou te laten gaan

idd mee eens
En ik pak het nu ook heel anders aan allemaal
100% voor een bodybuiling levensweize gaan
maar hoe jij erover denk intresseerd mij niet

erg mooi, en die borsten zijn gewoon ook tenmiste real.. als ik mijn best doe is dit zonder boob-job doable :)

zeker bruut fysiek alleen moet de spuit er wel in dan...

Als je 6 jaar lang, als natural, vol blijft beulen 48 weken op een jaar, elke 3 uur 50+ gram eiwit eet, je vetten en carbs op orde hebt. Goed rust, hard squat en deadlift. Geen catabole drugs gebruikt of drinkt/rookt en je leven erop structureert garandeer ik je dat je dit haalt.

En die massa is dan ook nog eens heel erg steady als je het zo verkrijgt.

Wel een beetje een gay plaatje maar dit is wel een mooie fysiek:
Let niet op de asymetrische buikspieren, maar doel meer op de grote van de spieren en droogheid van het lichaam.
hot+body+_06.jpg

Als je 6 jaar lang, als natural, vol blijft beulen 48 weken op een jaar, elke 3 uur 50+ gram eiwit eet, je vetten en carbs op orde hebt. Goed rust, hard squat en deadlift. Geen catabole drugs gebruikt of drinkt/rookt en je leven erop structureert garandeer ik je dat je dit haalt.

vergeet niet dat die gast gewoon omin erg droog staat he...hij staat echt super droog en toch nog veel massa...voor naturel echt niet haalbaar en zeker niet in 6jaar

6 jaar? Doubt it, de pure massa misschien maar symmetrie, hardheid, vet% en verhoudingen zijn heel hard te verkrijgen. Dit is gewoon iemand die jaren heeft getraind en flink gekuurd. Die foto vertekent ook wel wat en ik zou niet verwonderd zijn als hij 95+ weegt bij 1m80.

Maar dat is alweer afhankelijk van je leeftijd, beginfysiek, ervaring, ... .

Eens je natural massa hebt valt die wel makkelijk te onderhouden ja, al hangt dat ook af van je gemaakte progressie.

Wel een beetje een gay plaatje maar dit is wel een mooie fysiek:
Let niet op de asymetrische buikspieren, maar doel meer op de grote van de spieren en droogheid van het lichaam.
hot+body+_06.jpg

Hoe zou zn rug zijn? Geen naam toevallig? Idd een goed fysiek en een streven.

6 jaar? Doubt it, de pure massa misschien maar symmetrie, hardheid, vet% en verhoudingen zijn heel hard te verkrijgen. Dit is gewoon iemand die jaren heeft getraind en flink gekuurd. Die foto vertekent ook wel wat en ik zou niet verwonderd zijn als hij 95+ weegt bij 1m80.

Maar dat is alweer afhankelijk van je leeftijd, beginfysiek, ervaring, ... .

Eens je natural massa hebt valt die wel makkelijk te onderhouden ja, al hangt dat ook af van je gemaakte progressie.

Hoe zou zn rug zijn? Geen naam toevallig? Idd een goed fysiek en een streven.

Geen idee wat zijn naam is, ik heb gegoogled op "Mens Health body" en kwma toen via een ander plaatje bij deze uit.. Staat geen naam bij.
Ik ga ook meer uit van mijn eigen lichaam en heb mijn doel wel voor ogen. Dit is toevallig een voorbeeld die in de buurt komt van mijn droom fysiek maar het had ook zo een ander kunnen zijn.

Go home. :roflol:

Train, eet, rust. Jaar in jaar uit. Consistent. Geen ja maars. Eerst 4-6 jaar straight, en dan evt kuren.

Train, eet, rust. Jaar in jaar uit. Consistent. Geen ja maars. Eerst 4-6 jaar straight, en dan evt kuren.

Dus toch kuren? :scratch:

Je weet ook dat het héél hard is om constant perfect te trainen, laat staan dat je geen blessures krijgt. Daarbij moet je standaard al een goede lichaamsbouwe hebben. Smalle schouders, brede taille, algemeen slechte genen, afwijkingen, zware blessures, ... ? Dan kan je zo'n perfectie vaak al op je buik schrijven. Natuurlijk is dit dan geen objectieve beoordeling meer gezien iedereen gelimiteerd is door het lichaam dat hem gegeven is maar ik wil maar zeggen dat je heel veel geluk, doorzettingsvermogen, ... moet kunnen combineren om bij de lucky few te kunnen horen die zoiets (ook al kuren ze) te behalen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo wil ik best wel zijn :) gespierd, maar toch niet Te!

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven