Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Deze jongeman heeft geen verleidelijke blik, maar kijkt simpelweg boos. Het is niet zo dat hij zijn tepel aanraakt ofzo, hij spant simpelweg zijn spieren.

Er is feitelijk geen verschil met een foto als deze:

c8da9d2d.jpg

Een lachende Arnie die geen standaardpose aanneemt.

Het enige verschil is dat de bobbel in de broek van de jongeman in het rode broekje groter is. Gezien de rest van die foto, niks verwijfds aan de pose en het egzicht, is er geen reden aan te nemen dat de bobbel 'kunstmatig/handmatig' zo groot gemaakt is. Het formaat zal dan wel de factor zijn die zorgt voor uitspraken als 'homo' of 'gayfoto'.

Kennelijk zijn jullie allemaal jaloerse kleingeschapen jongetjes die aan BB doen om wat te compenseren:cool:

Opzich geef ik je gelijk, alleen met die ''allemaal'' verneuk je jezelf een beetje.
Omdat 2 mensen het fysiek op die foto toevallig gay vinden, noemt ''Kumar de held'' gelijk het hele forum jaloerse kleingeschapen jongetjes die aan BB doen om wat te compenseren.

r*tard.

Deze jongeman heeft geen verleidelijke blik, maar kijkt simpelweg boos. Het is niet zo dat hij zijn tepel aanraakt ofzo, hij spant simpelweg zijn spieren.

Er is feitelijk geen verschil met een foto als deze:

c8da9d2d.jpg

Een lachende Arnie die geen standaardpose aanneemt.

Het enige verschil is dat de bobbel in de broek van de jongeman in het rode broekje groter is. Gezien de rest van die foto, niks verwijfds aan de pose en het egzicht, is er geen reden aan te nemen dat de bobbel 'kunstmatig/handmatig' zo groot gemaakt is. Het formaat zal dan wel de factor zijn die zorgt voor uitspraken als 'homo' of 'gayfoto'.

Kennelijk zijn jullie allemaal jaloerse kleingeschapen jongetjes die aan BB doen om wat te compenseren:cool:

Leuke analyse. Wat nu?

Die gast boven zit daar met een harde. Bovendien heeft Arnie op deze foto een gruwelijk fysiek, niet vergelijken met die ander aub.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.443
Opzich geef ik je gelijk, alleen met die ''allemaal'' verneuk je jezelf een beetje.
Omdat 2 mensen het fysiek op die foto toevallig gay vinden, noemt ''Kumar de held'' gelijk het hele forum jaloerse kleingeschapen jongetjes die aan BB doen om wat te compenseren.

r*tard.

Boven die zin staat dat ik mijn relaas begin vanwege de opmerkingen 'homo/gayfoto'.

Als jij niet zo'n r*tard was, dan zou je dus kunnen concluderen dat die laatste zin OOK, net als mijn hele verhaal dus, betrekking had op mensen die die opmerkingen maakten.

r*tard:cool:

• #3.444
Leuke analyse. Wat nu?

Die gast boven zit daar met een harde. Bovendien heeft Arnie op deze foto een gruwelijk fysiek, niet vergelijken met die ander aub.

Als dat zijn harde voor moet stellen, dan heb ik medelijden met hem. Maar hier weer een voorbeeld van iemand die zich kennelijk bedreigd voelt door het zien van een man met een grotere bobbel dan hij.

Die bovenste gast heeft zeer zeker een uitstekend fysiek waar jij en vele anderen op het forum alleen maar van kunnen dromen.

Wat ik pas echt gay vind, is dat je op de bobbel let.
Ik keek er niet eens naar, pas toen ik jouw bericht las.

Ik heb een normale leuter volgens mij maar in de gym kijken de wijven wel altijd naar mijn kloten omdat die altijd zichtbaar is in een trainingsbroek.
Ik zeg dan vaak jou'n t**ten vliegen alle kanten op

Ik heb een normale leuter volgens mij maar in de gym kijken de wijven wel altijd naar mijn kloten omdat die altijd zichtbaar is in een trainingsbroek.
Ik zeg dan vaak jou'n t**ten vliegen alle kanten op

:roflol: Luppie op zijn best. Je oom zou eens moeten weten dat je zo tegen je nichtjes praatte ;)

Het leuke is als je die dikke knop eruit haald dat gat open blijft staan
Je kunt er zo in spugen en verder gaan.
Zevoeld het niet eens zo verdoofd van de pijn

Nou, ik vind het gay dat jij naar die bobbel ging kijken toen je het bericht las :dunno:

Ben ik het niet mee eens. Ik kan naar een derde been kijken zonder er gevoel bij te krijgen. Dat jij 't gaat ontwijken geeft al aan dat je niet zeker bent over je coïtusuele geaardheid. ;)

Ben ik het niet mee eens. Ik kan naar een derde been kijken zonder er gevoel bij te krijgen. Dat jij 't gaat ontwijken geeft al aan dat je niet zeker bent over je coïtusuele geaardheid. ;)

Nou ik denk dat jij wil dat ik niet zeker ben over mijn coïtusuele geaardheid omdat jij dat opwindend vind, omdat je ook naar derde beens loopt te kijken als mensen er iets over zeggen :bang:

• #3.458
Blabla, Angelo ziet in dat zijn opmerking over die foto nergens op sloeg en probeert nu door nog dommere opmerkingen gezichtsverlies te voorkomen.

Verder mijn mijn geweldige topic !

KumaR houd er toch een keer over op man.

O een derde been, jij kijkt naar derde beens jij bent gay, jij jij bent gay!
Als ik een mod was had ik het wel geweten.

btw.
Als ik faal in basketbal ( wat ik niet ga doen haha ), dan wil ik dit ooit nog wel eens bereiken, dus over paar jaar mee beginnen of niet haha.
frankzane1.jpg

Terug
Naar boven