Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Ja, het kan zeker naturel, want groot is hij niet, ik twijfel er gewoon aan dat hij naturel is door zo extreem droog te staan en zo'n beachboy te lijken dat snel naar AAS grijpt :p

Ja, het kan zeker naturel, want groot is hij niet, ik twijfel er gewoon aan dat hij naturel is door zo extreem droog te staan en zo'n beachboy te lijken dat snel naar AAS grijpt :p

Is het vast en zeker ook, lijkt me niet dat hij echt serieus hardcore voor ongeveer een halfjaar heeft lopen cutten daarvoor, want je moet echt extreem ver gaan om zo droog te staan, met AAS sowieso, naturel is dat nog moeilijker.

Is het vast en zeker ook, lijkt me niet dat hij echt serieus hardcore voor ongeveer een halfjaar heeft lopen cutten daarvoor, want je moet echt extreem ver gaan om zo droog te staan, met AAS sowieso, naturel is dat nog moeilijker.

Schijnt wel zo te zijn, halfjaar +.Maar ik heb geen zin om het weer op te zoeken, hij claimt het wel in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.927
Ik betwijfel of hij naturel is.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De moeite waard om te posten :cool:

6% naturel dat kan zeker wel, voordat ik aan fitness begon heb ik altijd rond de 5% gestaan, maar had toen ook totaal geen spieren :P
En toen was ik niet op dieet ofzo, at gwn normaal, ook friet enzo en deed veel hardlopen.

6% naturel dat kan zeker wel, voordat ik aan fitness begon heb ik altijd rond de 5% gestaan, maar had toen ook totaal geen spieren :P
En toen was ik niet op dieet ofzo, at gwn normaal, ook friet enzo en deed veel hardlopen.

Oke Ramon, top!

Ik heb ze een keer live gezien, best grote kerel :D.

Haha ja behoorlijk! vooral de armen, die zijn NET ietsjes té groot in vergelijk met de rest maar dat vind ik juist wel mooi ;)

TOP muziek :D

dit vind ik ook wel bruut:

Meent naturel te zijn.

Naturel zou eventueel kunnen, maar lijkt mij sterk. Zijn stats lijken vrij goed op die van Sampaio, en we weten allemaal dat dat geen natural is.

Of die gozer zijn leven moet 100% in het leven van bodybuilding staan...

:roflol:
waarom trekt die gast zijn broek tot onder zijn boxershort :gay:
wrs staat zijn leven wel 100% in het teken van bodybuilding
+ zit hij natuurlijk aan de AAS.
Alsof je zelf geen mensen kent waarvan je weet dat ze aan de steroiden zitten. En die komen dan nog niet eens in de buurt van die gast dus het lijkt me duidelijk :')

Ik kan best geloven dat die gast natural is, gewoon hard werken, dat bestaat ook nog namelijk.

ot:

Terug
Naar boven