MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.961
5ot9mw.jpg

Gewoon omdat het een interessant weetje is: de acteur was niet echt naakt, dus je censureert hier een neppenis :D

Gewoon omdat het een interessant weetje is: de acteur was niet echt naakt, dus je censureert hier een neppenis :D

Boeie. Liever dit dan dat hij met zijn neppe lul dit topic 'verpest' of :gay: commentaar krijgen dat hij juist wel met zijn lul op de foto staan.
:rolleyes:

sn741.jpg

sn290.jpg

sn303.jpg

sn281.jpg

sn399.jpg

sn294.jpg

Laatst bewerkt:
Check deze homie ies, zou er zo wel willen bijlopen eerlijk gezegd, alleen geen benen op de foto :(

3386727165_45ee576e08_o.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo ****ing droog staan lukt je misschien wel naturel, maar dan offer je veel spiermassa en gains op. Dat lage vet% zal je nooit elke zomer halen als je op de lange termijn wil gainen.

Iig een erg goed fysiek en zeker naturel haalbaar. Alleen staat hij op sommige momenten idd te droog. Misschien met een erg goede cut...

s1uteh.jpg

Naturel helaas weer niet haalbaar lijkt me...

s1uteh.jpg

Naturel helaas weer niet haalbaar lijkt me...

Mooie foto van hem die kende ik nog niet. Dat is ook mijn streven, prachtig. Maakt mij niet uit dat het niet natural haalbaar is maar ik wil weten hoe ze toen kuurden zonder er echt juicy uit te zien.. Volgens mij veel meer orals.

Ben ik de enige die Nubret zijn proporties vind zuigen?

Ben ik de enige die Nubret zijn proporties vind zuigen?

ja:p

Ik snap wat je bedoelt maar je moet ook nagaan dat we over 30-40 jaar geleden praten. Toen waren er op enkele uitzonderingen na (bijv. platz) niet veel bbers met enorme massa op de benen zoals nu. En oversized armen/borst zag je ook vaker terug. En dat snap ik best:)

Over heb je het over ander proporties.

@ powerlifters e.d. wat dacht je hiervan:eek:

2ahd1s9.jpg

Waarom altijd discussieren over naturel of niet, je za ler toch nooit achter komen.

Een fysiek zegt gewoon niets over een kuur-verleden, iemand van 74 bij 17% kan gekuurd hebben en iemand van 95 bij 6% niet.

Terug
Naar boven