MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

? uit jou reactie blijkt dus dat jij zo iets eerder zou doen als je dat wijf echt geil vind...:rolleyes:

verre van.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

jij bent de homo .. die op vasculariteit kickt.

Als jullie dat wijf niet geil vinden, scheelt er gewoon iets..
Je ziet een paar adertjes op haar armen, oh jee. Toen ik de commentaar van jou daarop las, heb ik werkelijk 5 minuten staan zoeken naar de aders. dus ga met je klein derde beentje spelen of steek een fles in je aars voordat je dergelijke uitspraken maakt.

Je ziet een paar adertjes op haar armen, oh jee. Toen ik de commentaar van jou daarop las, heb ik werkelijk 5 minuten staan zoeken naar de aders. dus ga met je klein derde beentje spelen of steek een fles in je aars voordat je dergelijke uitspraken maakt.

wel vind er geen **** aan .. net zoals aan dat sullige, gekunstelde antwoord van je :roflol:.

Epic reactie :roflol:

allebei :gay:

:D

Kom op zeg, je gaat toch niet in discussie over persoonlijke smaak... :rolleyes:

Ik vind gespierde vrouwen ook totaal niet geil. En dikke aderen in hun armen al hélémaal niet.

En lachwekkend dat je mannen die niet van gespierde vrouwen houden vervolgens homo's gaat noemen. Wat is ook alweer een kenmerk van mannen? Juist, zwaardere bouw en meer spieren dan vrouwen. En wat vindt jij ook alweer geil in een vrouw? Zichtbare aderen op de arm en goed ontwikkelde spieren. Juist.

Laatst bewerkt:
Kom op zeg, je gaat toch niet in discussie over persoonlijke smaak... :rolleyes:

Ik vind gespierde vrouwen ook totaal niet geil. En dikke aderen in hun armen al hélémaal niet.

En lachwekkend dat je mannen die niet van gespierde vrouwen houden vervolgens homo's gaat noemen. Wat is ook alweer een kenmerk van mannen? Juist, zwaardere bouw en meer spieren dan vrouwen. En wat vindt jij ook alweer geil in een vrouw? Zichtbare aderen op de arm en goed ontwikkelde spieren. Juist.

Homo.

+1 dat wijf heeft bredere schouders dan mij en meer aders op d'r armen, oke dat zegt ook wel wat over mij :rolleyes:

Dat wijf is totaal niet zo gespierd. Ze heeft een beetje massa op haar benen en een paar adertjes op haar armen...

Finish him

Terug
Naar boven