Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

50 cent's lichaam. hij gebruikt wel steroids
0_61_fifty_cent.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
12.jpg

Zul je veel voor onder de zonnebank moeten.

inderdaad echt supervet fysiek

Wel vet die strepen op de triceps en die lange lats

Jammer dat zo'n staat zoals op de foto maar een paar uur te handhaven is ;)

Wel vet die strepen op de triceps en die lange lats

Jammer dat zo'n staat zoals op de foto maar een paar uur te handhaven is ;)

Je bedoelt qua droogheid? Deze shape blijft toch wel in enige mate te behouden over het jaar heen?

Er zitten altijd wel uitzonderingen bij die het hele jaar in die buurt kunnen blijven toch. Ik ken ook sick droge gasten die niet trainen maar het hele jaar onder de 8% staan en nergens op eten of wat ook maar letten. En dan heb ik het ook echt over 8% en niet over 8 DBB procenten :D

dat is toch geen bodybuilding :rolleyes: zo skinny.

Je bedoelt qua droogheid? Deze shape blijft toch wel in enige mate te behouden over het jaar heen?

Er zitten altijd wel uitzonderingen bij die het hele jaar in die buurt kunnen blijven toch. Ik ken ook sick droge gasten die niet trainen maar het hele jaar onder de 8% staan en nergens op eten of wat ook maar letten. En dan heb ik het ook echt over 8% en niet over 8 DBB procenten :D
Door het jaar heen?

Ik heb laatst is stukje gelezen van iemand die zich voorbereidde voor een simpele shoot, hoe zoiets in zn werk ging. Dat vergt echt veel voorbereiding (1-2 weken, mits je al heel droog staat). Al dat vocht afdrijven etc.. Zo hard en droog is echt niet zomaar te handhaven lange tijd.

Bovendien pomp je natuurlijk even heel goed op zodat je op je best bent op de foto. In combinatie met goede belichting en waarschijnlijk nog wat photoshop krijg je dan dit resultaat.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Check dit maar is, wel interesting hoe zo iemand zich voorbereid :)

http://tnation.tmuscle.com/free_onl...0FB644F37C2C62A2-hf.hydra?id=2800103&pageNo=0

Er staat er zo eentje in de 'post je foto's' sectie. Verd ofzoiets. Zegt dat ie natural is en véél droger geworden in door de exames. Lijkt me ook niet iemand die strakke voedingsschema's hanteert maar toch extreem droog staat (4-5%).

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

50 cent's lichaam. hij gebruikt wel steroids

Indd wel een goed fysiek eigelijk. Nooit over nagedacht.

Die Curtis Jackson heeft best wel bitchtits.

Door het jaar heen?

Ik heb laatst is stukje gelezen van iemand die zich voorbereidde voor een simpele shoot, hoe zoiets in zn werk ging. Dat vergt echt veel voorbereiding (1-2 weken, mits je al heel droog staat). Al dat vocht afdrijven etc.. Zo hard en droog is echt niet zomaar te handhaven lange tijd.

Bovendien pomp je natuurlijk even heel goed op zodat je op je best bent op de foto. In combinatie met goede belichting en waarschijnlijk nog wat photoshop krijg je dan dit resultaat.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Check dit maar is, wel interesting hoe zo iemand zich voorbereid :)

http://tnation.tmuscle.com/free_onl...0FB644F37C2C62A2-hf.hydra?id=2800103&pageNo=0

heeey das die kerel die ik paar pagina's eerder heb gepost. Kwist niet dat hij op t-nation zat :D

En hij blijkt natuurlijk ook een kleintje te zijn met 5'8"...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven