MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

bruut, maar te hoog gegrepen voor de meesten

Valt wel mee, je moet gewoon een jaartje of 5 trainen en af en toe een kuurtje pakken en eiwitrijk eten (bulken doe ik niet werkt negatief) Zelf ben ik kleiner maar echt wel groter

hey , ik heb is gwn een raagje , hoe lang doe je eigenlijk voor een six pack te krijgen ?

maar als je 3x 100 situps per dag doet moet het ook in 5 jaar kunnen. Ik heb er bijna een.

Als je stopt met eten volgende week al ;)

• Like
Waarderingen: Gen
Haha en jij geloofd dat? ;)

Nee het ligt er zo dik bovenop, ik vind het wel grappig dat hij het blijft beweren ;)

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

utubefcuked (3 days ago)
but you didn't answer the question where you are on roids or not..you passed the drug tests doesn't mean you have never take steroids..instead of avoiding the question, why didn't you just say, "No, I have never taken steroids"?

roughneckasian (3 days ago)
then here it is. I have never nor will I ever take steroids, prescription drugs or any performance enhancing drugs of any kind. all my results come from training, nutrition, and over the counter supplements (whey protein, multi vit, bcaa...etc.

Hehe

Terug
Naar boven