MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

fb28.jpg

Francis Benfatto.

Om dit topic lopende te houden.
Mijn ideale lichaam zou Antoine Vaiilant zijn. Wat ziet die gast er goed uit zeg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Antoine+Vaillant+09.jpg

behalve zijn nipps en zijn navel dan...

Lol zijn navel op die laatste foto... Net zo'n superdude die het gekende "getuite-lipjes"-pose uitvoert :D

Dezelfde man is vaak gepost maar dit is toch echt perfect imo:

jpg_Nick_Auger_21.jpg

Die borst is niet mooi.
b*ch tits.

Deze ****er zijn vetpercentage wil ik op de 10de april, de voorlopige einddatum van mijn cut.

6% denk ick.

de spiegel zegt laag genoeg om het binnen 2 weken te halen mits zeer zwaar dieet en cardio.

Then again de spiegel is veel braver geworden sinds ik hem liet herstellen na het ongeval toen mijn vuist per ongeluk uitschoot. Zou hij liegen :mad:

Maar eens iets serieuzer antwoord, mijn abs beginnen er stevig door te komen zonder dat ik ze aan hoef te spannen, bij degelijke belichting natuurlijk. Enkel op het onderste deel van de rectus abdominus is nog een klein uitslulpseltje vet zichtbaar, maar daar wil ik vanaf zijn op woensdag.

Cardio wordt vanaf morgen nog wat opgeschroefd naar 2 maal daags een tabata, en 10-20 km fietsen en stappen overdag.

Eens ik mijn doel behaal komen eindelijk nog eens foto's.

Laatst bewerkt:
de spiegel zegt laag genoeg om het binnen 2 weken te halen mits zeer zwaar dieet en cardio.

Then again de spiegel is veel braver geworden sinds ik hem liet herstellen na het ongeval toen mijn vuist per ongeluk uitschoot. Zou hij liegen :mad:

Maar eens iets serieuzer antwoord, mijn abs beginnen er stevig door te komen zonder dat ik ze aan hoef te spannen, bij degelijke belichting natuurlijk. Enkel op het onderste deel van de rectus abdominus is nog een klein uitslulpseltje vet zichtbaar, maar daar wil ik vanaf zijn op woensdag.

Cardio wordt vanaf morgen nog wat opgeschroefd naar 2 maal daags een tabata, en 10-20 km fietsen en stappen overdag.

Daar houden we je aan.:D

Mother****er, dat is hardcore veel cardio... :eek:

Klein vraagje, ben je on of doe je dit zonder gear?

Terug
Naar boven