hase
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn droomfysiek:
Most musculair: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Frail Jeremy Gillitzer
![]()
Mijn huidige ideal, mijn droom is om iets in die richting vast te kunnen houden en een relatief flexibel leven te leiden zonder naar de AAS te grijpen. Ik denk dat ik de lat dan net iets te hoog leg.
Ja, ik had gehoopt op een jaartje, maar velen hebben me ondertussen al uit die illusie gehaald. Nochtans, die kerel is 1m78 en weegt 68 kilo... BF is 8 procent ongeveer?
http://www.youtube.com/watch?v=ZbKxJ-IRWr4
Hier filmpje van zijn workout. Ideale combinatie voor een atleet: muscles + lenigheid =+ geile wijven
.
Vertel dat maar aan al die gasten van 60 kg die naar de AAS grijpen. Of figuren die 7000 kcal per dag eten en vervolgens alleen maar vet aankomen omdat hun training ruk is.
Als het in jouw ogen verkeerd is om naar een redelijk, onderhoudbaar fysiek te streven in combinatie met een goede gezondheid, wil dat nog niet zeggen dat mensen die dat wel doen hier niet thuis horen.

Het is niet omdat je training top is dat je opeens niet meer veel vet zal aankomen. (In de veronderstelling dat die 7000kcal een pak teveel is)
Greg trainde in dezelfde sportschool als mij en dat is echt geen hardcore gym. Er is geeneens een squatrek...
Ook heb ik hem nooit deadlifts oid zien doen.(ging ook niet vaak maar de keren dat ik hem zag, deed ie het niet)
Zijn inzet is ook niet altijd 100% geweest!
dat begrijp ik juist niet,tenzij je misschien pro bent ofzo, maar je gezondheid op het spel zetten voor een 'mooi' fysiek
? (terwijl je het ook natural kan halen)Gezondheid op het spel zetten oh brother daar gaan we weerdat begrijp ik juist niet,tenzij je misschien pro bent ofzo, maar je gezondheid op het spel zetten voor een 'mooi' fysiek? (terwijl je het ook natural kan halen)

dat begrijp ik juist niet,tenzij je misschien pro bent ofzo, maar je gezondheid op het spel zetten voor een 'mooi' fysiek? (terwijl je het ook natural kan halen)
Gezondheid op het spel zetten oh brother daar gaan we weer
AUB plz leave the topic r*tard
Vlak voor en tijdens de kuur natuurlijk wel maar bedoel meer met feestjes enzo...(voor de duidelijkheid)
Los daarvan natuurlijk, ik ga er vanuit dat als je zover weet te komen je wel enig benul hebt van wat je doet. Hoe weet hij dat greg mischien 1 of 2 kuurtjes gedaan heeft? Of dat hij het alleen maar bij test houdt en geen ander rotzooiHij heeft anders wel een punt. Veel van die mannetjes spuiten maar gewoon van alles in zonder er ooit research naar te hebben gedaan.

Als je al niet meer van feestjes mag genieten zonder je druk te maken beperk je jezelf ook echt te veel IMO.
Los daarvan natuurlijk, ik ga er vanuit dat als je zover weet te komen je wel enig benul hebt van wat je doet. Hoe weet hij dat greg mischien 1 of 2 kuurtjes gedaan heeft? Of dat hij het alleen maar bij test houdt en geen ander rotzooi
Gezondheid op het spel zetten, alsof er dan allemaal opeens kwaadaardige tumoren ontwikkelen overnacht
Hoe WEET hij uberhaupt dat hij juiced? Heeft hij die naald persoonlijk in zn bil gestoken? Klinkt als zon typische brainwashed robot die de rest van de maatschapij nablaat

Na workout zie ik er net zo uit alleen nog drogeren ik ben 1m93, niet veel cvan bijzonders