XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

mijn droomfysiek:

Most musculair: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Frail Jeremy Gillitzer

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.723
2z71rnt.jpg

Mijn huidige ideal, mijn droom is om iets in die richting vast te kunnen houden en een relatief flexibel leven te leiden zonder naar de AAS te grijpen. Ik denk dat ik de lat dan net iets te hoog leg.

Dit is niet naturel.

Ja, ik had gehoopt op een jaartje, maar velen hebben me ondertussen al uit die illusie gehaald :o. Nochtans, die kerel is 1m78 en weegt 68 kilo... BF is 8 procent ongeveer?

http://www.youtube.com/watch?v=ZbKxJ-IRWr4

Hier filmpje van zijn workout. Ideale combinatie voor een atleet: muscles + lenigheid = :thumbup: + geile wijven

Nja is een mooi begin, maar mag toch wel ietjes (veel) meer:).

Ik vond ze er in het echt wel buffer uitzien, najah de ene is de andere niet. Maar het zijn idd beachboys :)

Vertel dat maar aan al die gasten van 60 kg die naar de AAS grijpen. Of figuren die 7000 kcal per dag eten en vervolgens alleen maar vet aankomen omdat hun training ruk is.

Als het in jouw ogen verkeerd is om naar een redelijk, onderhoudbaar fysiek te streven in combinatie met een goede gezondheid, wil dat nog niet zeggen dat mensen die dat wel doen hier niet thuis horen.

Het is niet omdat je training top is dat je opeens niet meer veel vet zal aankomen. (In de veronderstelling dat die 7000kcal een pak teveel is)

Greg trainde in dezelfde sportschool als mij en dat is echt geen hardcore gym. Er is geeneens een squatrek...

Ook heb ik hem nooit deadlifts oid zien doen.(ging ook niet vaak maar de keren dat ik hem zag, deed ie het niet)

Zijn inzet is ook niet altijd 100% geweest!

Laatst bewerkt:

:orly:

Het is niet omdat je training top is dat je opeens niet meer veel vet zal aankomen. (In de veronderstelling dat die 7000kcal een pak teveel is)

Daarom zei ik ook dat ze "alleen maar vet aankomen", als ze genoeg spiermassa aanzetten is een laagje vet niet voor niets.

Greg trainde in dezelfde sportschool als mij en dat is echt geen hardcore gym. Er is geeneens een squatrek...

Ook heb ik hem nooit deadlifts oid zien doen.(ging ook niet vaak maar de keren dat ik hem zag, deed ie het niet)

Zijn inzet is ook niet altijd 100% geweest!

Zonde om dan te kuren, maar best te begrijpen.

dat begrijp ik juist niet,tenzij je misschien pro bent ofzo, maar je gezondheid op het spel zetten voor een 'mooi' fysiek???? (terwijl je het ook natural kan halen)
Gezondheid op het spel zetten oh brother daar gaan we weer:roflol:
AUB plz leave the topic r*tard

opnieuw dan

droomfysiek most musculair:

moet alleen nog flink cutten voordat ik dat bereik.

dat begrijp ik juist niet,tenzij je misschien pro bent ofzo, maar je gezondheid op het spel zetten voor een 'mooi' fysiek???? (terwijl je het ook natural kan halen)

De risico's zijn voor zover ik weet best acceptabel, je zet constant je gezondheid op het spel met allerlei dingen. Ik begrijp heel goed dat mensen bereid zijn om voor een dergelijk fysiek te kuren, omdat ze de sport dan makkelijker een juiste plaats in hun leven kunnen geven IPV obsessief bezig te zijn.

Gezondheid op het spel zetten oh brother daar gaan we weer:roflol:
AUB plz leave the topic r*tard

Hij heeft anders wel een punt. Veel van die mannetjes spuiten maar gewoon van alles in zonder er ooit research naar te hebben gedaan.

Hij heeft anders wel een punt. Veel van die mannetjes spuiten maar gewoon van alles in zonder er ooit research naar te hebben gedaan.
Los daarvan natuurlijk, ik ga er vanuit dat als je zover weet te komen je wel enig benul hebt van wat je doet. Hoe weet hij dat greg mischien 1 of 2 kuurtjes gedaan heeft? Of dat hij het alleen maar bij test houdt en geen ander rotzooi

Gezondheid op het spel zetten, alsof er dan allemaal opeens kwaadaardige tumoren ontwikkelen overnacht:roflol:

Hoe WEET hij uberhaupt dat hij juiced? Heeft hij die naald persoonlijk in zn bil gestoken? Klinkt als zon typische brainwashed robot die de rest van de maatschapij nablaat

Los daarvan natuurlijk, ik ga er vanuit dat als je zover weet te komen je wel enig benul hebt van wat je doet. Hoe weet hij dat greg mischien 1 of 2 kuurtjes gedaan heeft? Of dat hij het alleen maar bij test houdt en geen ander rotzooi

Gezondheid op het spel zetten, alsof er dan allemaal opeens kwaadaardige tumoren ontwikkelen overnacht:roflol:

Hoe WEET hij uberhaupt dat hij juiced? Heeft hij die naald persoonlijk in zn bil gestoken? Klinkt als zon typische brainwashed robot die de rest van de maatschapij nablaat

Voor zover ik weet gaf hij dat ooit zelf aan. ;)

EDIT: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/gregs-anorexia-nervosa-log-205309/

Laatst bewerkt:
Geloof dat die greg wel zo'n 6 kuurtjes in totaal gedaan heeft, waaronder een paar mislukte. Die kerel deed indd af en toe een feestje en gooide wel eens iets anders naar binnen dan enkel drank, dat gaf hij zelf ook aan.

Ik snap de houding hier persoonlijk niet zo van 'het is óf een goed fysiek óf een sociaal leven'. Die 2 zijn best te combineren, zolang je in 1 van de 2 niet volledig los gaat.

Terug
Naar boven