XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Geloof dat die greg wel zo'n 6 kuurtjes in totaal gedaan heeft, waaronder een paar mislukte. Die kerel deed indd af en toe een feestje en gooide wel eens iets anders naar binnen dan enkel drank, dat gaf hij zelf ook aan.

Veel destructievers voor je fysiek dan grote hoeveelheden drank is er sowieso nauwelijks.

Los daarvan natuurlijk, ik ga er vanuit dat als je zover weet te komen je wel enig benul hebt van wat je doet. Hoe weet hij dat greg mischien 1 of 2 kuurtjes gedaan heeft? Of dat hij het alleen maar bij test houdt en geen ander rotzooi

Gezondheid op het spel zetten, alsof er dan allemaal opeens kwaadaardige tumoren ontwikkelen overnacht:roflol:

Hoe WEET hij uberhaupt dat hij juiced? Heeft hij die naald persoonlijk in zn bil gestoken? Klinkt als zon typische brainwashed robot die de rest van de maatschapij nablaat
bedoel je hoe ik dat weet? omdat ik zijn log af en toe heb gevolgd vorig jaar en waarin hij het toegeeft, wat jij duidelijk niet hebt gedaan.
zielig trouwens dat als je het ergens niet mee eens bent iemand gelijk een gebrainwashde robot/r*tard noemt.

Hij heeft anders wel een punt. Veel van die mannetjes spuiten maar gewoon van alles in zonder er ooit research naar te hebben gedaan.

Inderdaad. Je kunt je "droomfysiek" beter op eigen kracht en op een natuurlijke wijze behalen.. dan gekke spul in je lichaam te gaan spuiten om dat doel te bereiken.

Nja is een mooi begin, maar mag toch wel ietjes (veel) meer:).

Ik vond ze er in het echt wel buffer uitzien, najah de ene is de andere niet. Maar het zijn idd beachboys :)

Je wordt in de modesector niet betaald om benen van 70cm te hebben he :). Alleen die kerel zijn borst is vrij groot toch?
Ik denk dat als je er volledig voor gaat, dit wel in twee jaar haalbaar is. Als beginner moet je geen te grote doelen voor je houden, anders verlies je je motivatie. Eerst naar dit toewerken en dan zien we wel :cool:

Geloof dat die greg wel zo'n 6 kuurtjes in totaal gedaan heeft, waaronder een paar mislukte. Die kerel deed indd af en toe een feestje en gooide wel eens iets anders naar binnen dan enkel drank, dat gaf hij zelf ook aan.

Ik snap de houding hier persoonlijk niet zo van 'het is óf een goed fysiek óf een sociaal leven'. Die 2 zijn best te combineren, zolang je in 1 van de 2 niet volledig los gaat.

Volgens mij ging het er om of dit fysiek te halen was als natural...

Toen is er naar voren gekomen dat zijn toewijding niet 100% was.
Ook heeft hij wel is blessure's gehad.

Als je alles bij elkaar optelt zou je in theorie in de buurt kunnen komen als natural met goed genen en 100% toewijding...:rolleyes:

Je komt niet in de buurt en hebt duidelijk een verwrongen beeld van de omvang van die gast.

Ik denk dat het wel meevalt en daarbij weet ik hoe ik er zelf uit zie tijdens of net na me workout:rolleyes:. Maar goed wat jij wilt.

Overigens pak ik meer bij die oefeningen die hij doet en voer ze nog beter uit ook.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel meevalt en daarbij weet ik hoe ik er zelf uit zie tijdens of net na me workout:rolleyes:. Maar goed wat jij wilt.

Als je ook zo'n filmpje van jou zou opnemen na je training zie je het verschil wel, in het echt zie je er altijd een stuk groter uit dan op zo'n fimpje met relatief slechte belichting.

Volgens mij ging het er om of dit fysiek te halen was als natural...

Toen is er naar voren gekomen dat zijn toewijding niet 100% was.
Ook heeft hij wel is blessure's gehad.

Als je alles bij elkaar optelt zou je in theorie in de buurt kunnen komen als natural met goed genen en 100% toewijding...:rolleyes:

Ik doelde niet op jouw met die laatste uitspraak.

Overigens heb je gelijk.

Als je ook zo'n filmpje van jou zou opnemen na je training zie je het verschil wel, in het echt zie je er altijd een stuk groter uit dan op zo'n fimpje met relatief slechte belichting.

True, zelfde geld voor mijn foto's maar misschien heb je wel gelijk. Wie weet heb ik wel vertekend zelfbeeld ofzo:(. Ik ga iig trainen:D

Branch Warren, onverslagen vasculairiteit.

BranchWarren3.jpg

Bam, doe mij zo'n fysiek maar!

True, zelfde geld voor mijn foto's maar misschien heb je wel gelijk. Wie weet heb ik wel vertekend zelfbeeld ofzo:(. Ik ga iig trainen:D

Als ik naar je stats kijk denk ik ook niet dat je er zo bij staat, maar puur gebaseerd op foto's of filmpjes is het eigenlijk niet te beoordelen.

Poppin nee, je bent niet zo groot als die kerel.

O/T

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Big Dominic Filiou
Height 6 ft 5 in (1.96 m)
Weight 400 pounds (181 kg)

Al is hij hier wel droger dan die stats, dus zeg 165kg ofzo.

Dat heeft niets met het niveau van het forum te maken, nog niet 1% heeft een fysiek als dat van de foto die ik postte. Ik zie ook niet in wat hier mis mee is: [Link niet meer beschikbaar]
Ook jij kan voorlopig alleen maar dromen van zo'n fysiek.

Dat bedoel ik dus.

Terug
Naar boven