- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
cool brah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt het aan mij of lopen z'n armen voor?http://www.youtube.com/watch?v=N-8Jm7rXTQc
Rudy Coia, 195 cm (net als ik), op bovenstaande video zie je zijn evolutie van 2001 tot 2009. Hij weegt nu tussen 95 en 100 kg, wat volgens mij naturel behaald en haalbaar is. Dit motiveert mij enorm, hij is mijn grote voorbeeld en mijn streeffysiek. Geen fitness model maar een echte bodybuilder, kijk op het eind maar naar die traps en lats, prachtig gewoon. En toch niet extreem. Wat vinden jullie ervan als streven, naturel haalbaar voor een beginner in een jaar of 5-6?
http://www.superphysique.org/articles/musculation_que_peut-on_esperer_en_3_ans_dentrainement
Hier zie je dan wat zijn broer, onder zijn begeleiding, in 3 jaar bereikt heeft. Motiverend!
OK OK je moet wel Frans kunnen lezen....

smaken verschillen

Zo smal? Ik denk dat je spontaan in huilen uitbarst als die naast je komt staan. Kerel is serieus buff hoor. Wel een "atletisch" gespierd lichaam en niet zoals prof bodybuildersDie Nick Auger, hoe kan je zo gespierd worden maar toch zo small blijven?

ziet er goed uithmm kan me niet herinneren wanneer ik deze foto gemaakt heb.
Die Nick Auger, hoe kan je zo gespierd worden maar toch zo small blijven?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nice fysiek idd, tijdje niet meer actief op 't forumGreg S.Nice fysiek idd, tijdje niet meer actief op 't forum
-1
Jij vind jezelf baas omdat je kuurt .. dat is -1 bro
Die Nick Auger, hoe kan je zo gespierd worden maar toch zo small blijven?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ziet er goed uit
had graag de schouders ook gezien
---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
alleen bazen kunnen dat