DoubleOne
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Hij heeft de bedoeling van deze thread niet helemaal door..
Ik heb hem wel door, maar foto's van mannen posten vind ik redelijk homo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft de bedoeling van deze thread niet helemaal door..

Ik heb hem wel door, maar foto's van mannen posten vind ik redelijk homo![]()
slaat nergens opIk heb hem wel door, maar foto's van mannen posten vind ik redelijk homo![]()
en ik geef je nog karma zelfsAre you sure you want to add JimmyNeutron to your ignore list?
Ja/Nee.
Oeps, dag jimmy

en ik geef je nog karma zelfs
Are you sure that Daniel20 suck's c**k in hell?
Ja/Nee.
Mannen die veel dingen homo vinden zijn zelf vaak onzeker over hun coïtusualiteit.
True story
slaat nergens op
maaargoed
zulke post's , dat is gay!

Elke baas maakt wel eens foutenIk vind weinig dingen iets voor homo's, maar afbeeldingen zoeken van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (Lees dat nu eens)
Schrijffouten maken ook![]()
+1ik hou van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (lees dat nu eens)
hoe weet jij dat nou

Ga jij je vergelijken met die Nick @ Jimmy lol
moet je nog paar kg vvm aanzetten

Ik vind weinig dingen iets voor homo's, maar afbeeldingen zoeken van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (Lees dat nu eens)
Schrijffouten maken ook![]()
ik ben een baas die kuurt,

lol oke, hij ziet ze vliegen volgens mij.... en dan die foto er nog onder zetten
god...![]()

=++je bent geklol oke, hij ziet ze vliegen volgens mij.... en dan die foto er nog onder zetten
god...![]()

je bent gek
Ik weet zijn statts niet,
maar mijn foto is niet gefotoshopt![]()

En dan heb je zeker uit protest voor onze 'randjes nichterigheid' een foto van een vrouw gepost hier?
Je begreep de topic niet, is niet erg hoor. Maar nu niet jezelf indekken door te zeggen dat je mannenfoto's posten gay vindt en je daarom een vrouw gepost hebt.