XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ga jij je vergelijken met die Nick @ Jimmy lol

moet je nog paar kg vvm aanzetten

Ik vind weinig dingen iets voor homo's, maar afbeeldingen zoeken van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (Lees dat nu eens)

Schrijffouten maken ook :rolleyes:
Elke baas maakt wel eens fouten

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

ik hou van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (lees dat nu eens)
+1

jammer dat jij geen baas bent?

Ik vind weinig dingen iets voor homo's, maar afbeeldingen zoeken van mannen met een mooi lijf, dat vind ik toch op't randje. (Lees dat nu eens)

Schrijffouten maken ook :rolleyes:

En dan heb je zeker uit protest voor onze 'randjes nichterigheid' een foto van een vrouw gepost hier?
Je begreep de topic niet, is niet erg hoor. Maar nu niet jezelf indekken door te zeggen dat je mannenfoto's posten gay vindt en je daarom een vrouw gepost hebt.

ik ben een baas die kuurt,

gain-muscle-mass-fast.jpg
bij mijn volgende kuuur stelt dit nix meer vooor

baaass

je bent gek
Ik weet zijn statts niet,
maar mijn foto is niet gefotoshopt;)

so what? photoshop jouw lichaam maar, je komt niet eens in de buurt volgens mij:o

wil je niet afkraken ofzo maar je doet alsof je een goddelijk lichaam hebt daarom dat ik nu zo doe

En dan heb je zeker uit protest voor onze 'randjes nichterigheid' een foto van een vrouw gepost hier?
Je begreep de topic niet, is niet erg hoor. Maar nu niet jezelf indekken door te zeggen dat je mannenfoto's posten gay vindt en je daarom een vrouw gepost hebt.

Ik wou mijn medeforummers effe trakteren op een portie lekkers, niks mis mee toch :(

Terug
Naar boven