AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Yup, prima fysiek is dat.

1hyqkp.jpg

ziet er wel bruut uit vooral door die traps

Hij heeft traps op zijn traps.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zyzz !!!!

Mirin'?
Vind dat hij 'r hier echt goed bij staat

Nah, kijk eens naar foto 2. Zelfs al staat hij voorover gebogen, hij heeft gewoon een bol gezicht. Ziet er nogal AAS-achtig uit daardoor, als een typisch fysiek wat eventjes volgelopen is. Ik wil niet beweren dat het zo is en vind dat zo'n fysiek altijd respect verdient, maar ik vind het zelf niet zo mooi hierdoor.

hm ik vind het anders +1 fysiek.

Nah, kijk eens naar foto 2. Zelfs al staat hij voorover gebogen, hij heeft gewoon een bol gezicht. Ziet er nogal AAS-achtig uit daardoor, als een typisch fysiek wat eventjes volgelopen is. Ik wil niet beweren dat het zo is en vind dat zo'n fysiek altijd respect verdient, maar ik vind het zelf niet zo mooi hierdoor.

Ik zou me maar eens een bril gaan kopen :roflol:
Die gozer is zo enorm droog...zn gezicht is helemaal ingevallen. Is juist het tegenovergestelde van een bol gezicht....

Die gozer is zo enorm droog...zn gezicht is helemaal ingevallen. Is juist het tegenovergestelde van een bol gezicht....

Hij is heel droog ja, juist daarom vind ik zijn gezicht in verhouding behoorlijk bol. Misschien is het van nature nog veel boller, maar het viel mij gewoon op toen ik de foto's zag.

+1

Die kerel staat shredded! Kijk eens hoe ingevallen die kaken staan, als je een foto neemt van enkel zijn gezicht denk je dat je met een speedjunk te maken hebt.

Prachtig fysiek overigens...

What the **** is een ZYZZ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Terug
Naar boven