- Waardering
- 207
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gozer heeft duidelijk geen squatreet, anders zakten zijn broeken niet zo gay af...
Die gozer heeft duidelijk geen squatreet, anders zakten zijn broeken niet zo gay af...
*pic*
Mirin'?
Vind dat hij 'r hier echt goed bij staat
Zegt denk ik meer over jou dan over mij dat je dat zegt, ben blij dat ik hem niet ben

Valt me wel op dat 'ie een lange nek heeft, lijkt wel een giraffe man.

Vind dat een lange nek wel iets van mannelijkheid heeft, ziet er gewoon goed uit. Heb zelf ook een vrij lange nek.
Ik zat eerst in de klas bij iemand met een giraffen nek hij kon ook ze elleboog likken door zijn nek![]()

Vind dat een lange nek wel iets van mannelijkheid heeft, ziet er gewoon goed uit. Heb zelf ook een vrij lange nek.
Zegt denk ik meer over jou dan over mij dat je dat zegt, ben blij dat ik hem niet ben![]()
Zegt denk ik meer over jou dan over mij dat je dat zegt, ben blij dat ik hem niet ben![]()
+Inderdaad , dat denk je. Jij geeft gewoon kritiek over z'n gebrek aan een 'squat reet' , wat gewoon pure envy/afgunst is van jouw kant. Je moet hem niet en dat is de enige manier dat je toch kan kritiek geven , haters gonna hate.
calm down brah
in real life zou je k*tje nat worden van dit fysiek.

+1inderdaad , dat denk je. Jij geeft gewoon kritiek over z'n gebrek aan een 'squat reet' , wat gewoon pure envy/afgunst is van jouw kant. Je moet hem niet en dat is de enige manier dat je toch kan kritiek geven , haters gonna hate.