AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik sta nergens meer van te kijken..met de juiste genen + voeding, training en toewijding is dit mogelijk...mijn ontbreekt de genen en de 100% correcte voeding:mad:

I mad!

f00king joocy, 95kilo bij 1.73 en rond de 10-12% bf.

Ik sta nergens meer van te kijken..met de juiste genen + voeding, training en toewijding is dit mogelijk...mijn ontbreekt de genen en de 100% correcte voeding:mad:

I mad!
hoe kan je zeggen dat je niet de juiste genen hebt als je al aangeeft dat je niet de correcte voeding hebt...

het lijkt alsof iedereen die niet geheel vooruit gaat zich maar schuilt achter het genen verhaal

hoe kan je zeggen dat je niet de juiste genen hebt als je al aangeeft dat je niet de correcte voeding hebt...

het lijkt alsof iedereen die niet geheel vooruit gaat zich maar schuilt achter het genen verhaal
Mijn voeding is verre van 'perfect' maar heb aardige genen dus ik ga wel vooruit :D

Christiano Ronaldo on roids!

Hier zeg ik geen nee tegen..
16gcyva.jpg

Heeft iemand toevallig een naam van deze gozer?
(Ben benieuwd naar een totaal plaatjes van hem)

Goed fysiek inderdaad.

Dit issie: http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photos/s/MrAries

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Ik ben srs, hij heeft alleen op die foto wel een raar bot bij zn borst lijkt t
Ik heb nog geen enkele 'buffe' C. Ronaldo gezien, hooguit zo droog dat je vanzelf spieren gaat zien maar van massa kan je echt niet praten dus we moeten het over een andere hebben.

Ook zonder roids vind ik C Ronaldo echt het perfecte lichaam hebben. Echt een streeffysiek voor mij, velen zeuren over dat t een superdude is maar ik vind hem op deze foto breed zat. Om nog maar te zwijgen over die foto's voor Armani. Zou hij ook letten op zn voeding? En hoe vaak per week zou die krachttraining doen? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beter ga je naar dutchfitness ofzo

hoe ken je plaatjes uploaden vanaf je computer ???

...

Laatst bewerkt:
Kijk die brede rug dan, is toch wel redelijk bb-waardig?

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

In een post of gewoon in fotogallerij? ik heb net een nieuwe van mezelf geplaatst (voor de geinteresseerden)
In een post, heb er hier een van mijn voorbeeldfysiek staan, in mijn afbeeldingen

...

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven