Necros
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Kijk die brede rug dan, is toch wel redelijk bb-waardig?
Oke jongens, wie gaat er happen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk die brede rug dan, is toch wel redelijk bb-waardig?
oh mooi, heb je toevallig een goede link voor me?
valt niks te happen, de meesten weten zelf ook wel dat ik gelijk heb. Hij heeft gewoon een mooi fysiek, groot of niet. Ik hoop dat k het zelf ooit kan behalen
Tinypic.com
---------- Toegevoegd om 01:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:56 ----------
Ik vind niet dat je als bb-er per se heel groot hoeft te zijn. Als je let op je voeding en dit aanpast op je trainingen en om te groeien vind ik je een bb-er. Die man op jouw avatar lijkt ook niet zo heel groot. Denk dat ie maar klein beetje groter is dan ronaldo in de armani commercials
wie is dat? ziet er overigens erg jong uit
even zoeken, had hem op facebook
zit zelf niet op facebook dus heb ik er niet veel aaneven zoeken, had hem op facebook
---------- Toegevoegd om 02:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:19 ----------
Marco Pietrowski
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=671638975
nope staat nerges iets op van infozit zelf niet op facebook dus heb ik er niet veel aan
maar hoe oud is ie? en laat ie wat weten over zijn trainings en voedings schema's?

zonde, want het is toch echt een goed voorbeeld
indd, just mirin brah

valt niks te happen, de meesten weten zelf ook wel dat ik gelijk heb. Hij heeft gewoon een mooi fysiek, groot of niet. Ik hoop dat k het zelf ooit kan behalen
Als ik in je album kijken ben je hem al voorbi wat massa betreft, hijs alleen droger...