XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik heb jou niks gevraagd.

48962358d03a5.jpg

Alleen meer biceps &traps

Wat zijn zen stats ?

Hij lijkt me niet zoveel te wegen, maar lijkt me ook wel groot. leuk beachboy lichaampje

hij heeft wel rare dunne biceps:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.969
???

idd, echt bs die reacties hier!
als dit een beachboy fysiek is dan weet ik het ook niet meer

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens zn bodyspace is hij 1.90 en weegt hij zo ongeveer 90 kg. Ik snap alleen niet hoe zn armen 35 cm zijn, misschien bedoelt hij niet aangespannen?

Volgens zn bodyspace is hij 1.90 en weegt hij zo ongeveer 90 kg. Ik snap alleen niet hoe zn armen 35 cm zijn, misschien bedoelt hij niet aangespannen?

Als je 1.90 bent, en je maar 90 kg weegt en je zo droog staat, dan gaan zen armen idd niet zo breed zijn.

btw ik bedoelde dat het geen massamonster is, ik zou zeker tevree zijn met zo'n lichaam, zoals velen. Het zijn perfecte proporties voor normaal door het leven te gaan en niet als bodybuilder aanschouwt te worden als dat je doel is. :) Zoals je ziet is het een model en das dus een beachboy lichaam :D

Als je 1.90 bent, en je maar 90 kg weegt en je zo droog staat, dan gaan zen armen idd niet zo breed zijn.

btw ik bedoelde dat het geen massamonster is, ik zou zeker tevree zijn met zo'n lichaam, zoals velen. Het zijn perfecte proporties voor normaal door het leven te gaan en niet als bodybuilder aanschouwt te worden als dat je doel is. :) Zoals je ziet is het een model en das dus een beachboy lichaam :D
en je eet als een bodybuilder? en je bent dan een beachboy:rolleyes:

erg mooi fysiek, alleen de wheels en calfs mogen wat meer hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bovenbenen van arnold vind ik nog altijd mooi, niet te groot maar wel shredded as ****. kuiten vind ik trouwens ook nice van hem.
arnold_schwarzenegger_002.jpg

Vind juist wel netjes die benen van dat model hierboven, trainen ze die dan gewoon minder ofzo of een hele andere stijl van trainen?

en je eet als een bodybuilder? en je bent dan een beachboy:rolleyes:

Kerel, waar maak jij je druk in eigenlijk. Wat moet je het anders noemen... Het is gewoon een beachboy/populaire look ... En geen bodybuilder look, ga anders eventjes bij je mama uithuilen.

Terug
Naar boven