- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn genoeg modellen die ook mee doen aan BB competities en hier worden ze beachboys genoemt?Kerel, waar maak jij je druk in eigenlijk. Wat moet je het anders noemen... Het is gewoon een beachboy/populaire look ... En geen bodybuilder look, ga anders eventjes bij je mama uithuilen.
En dan ook nog zo'n vieze HGH belly. Dat ziet er dus echt niet uit. Het lijkt net Shrek, alleen dan in het bruin.En dan ook nog zo'n vieze HGH belly.
Doe mij maar de gouden jaren van Arnold waar de fysieken nog veel natuurlijker oogden.

Er zijn genoeg modellen die ook mee doen aan BB competities en hier worden ze beachboys genoemt?
Bijv. Kevin Perod, is dit ook geen bodybuilder? - trol
![]()
![]()

Dat ziet er dus echt niet uit. Het lijkt net Shrek, alleen dan in het bruin.En dan ook nog zo'n vieze HGH belly.
Doe mij maar de gouden jaren van Arnold waar de fysieken nog veel natuurlijker oogden.
z'n contest weight was zo'n 92kg bij 1.78 / 1,82m. Voor mij persoonlijk een streven die stats. Zijn fysiek is wel een stuk indrukwekkender als die andere indd. Die Kevin is ook nog eens eens een bsn model, winnaar v.d bsn challange en ook is hij eerste bij die wedstrijd geworden
z'n contest weight was zo'n 92kg bij 1.78 / 1,82m. Voor mij persoonlijk een streven die stats. Zijn fysiek is wel een stuk indrukwekkender als die andere indd. Die Kevin is ook nog eens eens een bsn model, winnaar v.d bsn challange en ook is hij eerste bij die wedstrijd geworden