Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat is toch een teringgoede fysiek. Sommige mensen hebben hier echt geen realitisch beeld van wat (al dan niet natural) haalbaar is.

Kerel, waar maak jij je druk in eigenlijk. Wat moet je het anders noemen... Het is gewoon een beachboy/populaire look ... En geen bodybuilder look, ga anders eventjes bij je mama uithuilen.
Er zijn genoeg modellen die ook mee doen aan BB competities en hier worden ze beachboys genoemt?
Bijv. Kevin Perod, is dit ook geen bodybuilder? - trol

493f4bb4941c3.jpg

4a60f285875d3.jpg

Laatst bewerkt:
voor dat fysiek teken ik gelijk :D

Er zijn genoeg modellen die ook mee doen aan BB competities en hier worden ze beachboys genoemt?
Bijv. Kevin Perod, is dit ook geen bodybuilder? - trol

493f4bb4941c3.jpg

4a60f285875d3.jpg

Dat ziet er ook nog een hele mooie fysiek uit. Zeker niet te groot, maar plakt ook wel proportioneel gewijs meer massa op dan de vorige. Maar maakt niet uit, in het echt zien die gasten er natuurlijk pakke groter iut dan ze er nu uitzien.

maar toch
:treuren:

Dat ziet er dus echt niet uit. Het lijkt net Shrek, alleen dan in het bruin. :roflol: En dan ook nog zo'n vieze HGH belly.

Doe mij maar de gouden jaren van Arnold waar de fysieken nog veel natuurlijker oogden
.

Nou is dit gedrocht niet echt representatief voor de moderne bbér...

Maar ik ben het met je eens, houd ook meer van de klassieke fysieken

z'n contest weight was zo'n 92kg bij 1.78 / 1,82m. Voor mij persoonlijk een streven die stats. Zijn fysiek is wel een stuk indrukwekkender als die andere indd. Die Kevin is ook nog eens eens een bsn model, winnaar v.d bsn challange en ook is hij eerste bij die wedstrijd geworden

Laatst bewerkt:
zeker mooie fysiek maar eerste met zo een conditioning? moet hij de rest wel fel overklast hebben

Vette tattoo

Hij is denk ik wel een stuk kleiner als ik, maar vind het echt een gruwelijk fysiek.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat kunnen tatoeages een fysiek vernken zeg...

z'n contest weight was zo'n 92kg bij 1.78 / 1,82m. Voor mij persoonlijk een streven die stats. Zijn fysiek is wel een stuk indrukwekkender als die andere indd. Die Kevin is ook nog eens eens een bsn model, winnaar v.d bsn challange en ook is hij eerste bij die wedstrijd geworden

In dat filmpje van hem waar hij zich opwarmt/pompt komt zijn fysiek ook echt nice uit. Goeie delts en enorm droog ook.

Idd, dat is echt 'de' fysiek :D

Dat Calvin klein model zijn benen lopen wel erg achter, bovenlichaam is wel nice.

Terug
Naar boven