Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Is volgens mij wel PBS. Die sterren stonden op z'n onderarmen toch? Die bovenste heeft ook een soort van topic/log hier op DBB. Zijn nickname is chemicalxposure ofzoiets.

dat mottig neusmens links vind er precies niks aan...

ligt eraan, al ben je 65kg @ 1.50 meter maar bij 180+ zou ik eerst goed eten tot sowieso 75kg, dan is het nog vroeg

en waarom niet?
je kan naturel lang verder OK , maar als je nu de keuze hebt om je vol te kuuren
dan doe je dit ook ;)

hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.

als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.

dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.

Laatst bewerkt:
Indd, is ongeveer hetzelfde als dat Kersenpit nu wil kuren

oh en waarschijnlijk is je ervaring/(kennis) mbt tot bb en aas erg klein.

hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.

als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.

dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.

http://www.youtube.com/watch?v=9BOG4p1-H2Q
:roflol:

you trollin' bro ?!

Terug
Naar boven