AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Blijft een masterlijke video xD

hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.

als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.

dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.

1m77 en zal op die foto toch wel 90+ wegen

Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (12 leden en 1 gasten) dit topic
Sofiane, 4Paco, Calyptus, DikkeEend, haaii, JanPaul90, Kaas is groen, Kandijkoekje, luvQvist, Tabakstiaan, Timmeeh, Tymen

and your point being is?

hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.

als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.

dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.

+1

Hij is gewoon een ****ing debiel, als je ziet wat hij heeft lopen slikken en spuiten voor een fysiek wat binnen 5 jaar ook wel haalbaar is :roflol:

Vooral als je de rest van ze middelen tot in perfectie geregeld kunnen zijn. Enorme home gym, vader heel veel verstand ervan, goed eten en supps.

ja zijn homegym was echt ****ing awesome..... dat herinner ik me nog wel :eek:

33555_163206093693622_100000126987054_566946_605861_n.jpg

Natural behaalbaar?

Is al eens gepost. Maar zal moeilijk worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook echt mijn doel en ben overtuigd dat als ik alles doe wat ik kan doen en moet doen, dat ik aardig in de buurt kom..
(Nee ik wil niet zeggen dat ik net zo groot word of even ver kom, ik wil zeggen dat ik de verhoudingen aardig kan bijvreten :D)

Een lange weg te gaan, maar dat rot me niets, heb ik in elk geval een doel in mijn leven :D

dat naturel haalbaar gezeik altijd hier pfff

Is ook echt mijn doel en ben overtuigd dat als ik alles doe wat ik kan doen en moet doen, dat ik aardig in de buurt kom..
(Nee ik wil niet zeggen dat ik net zo groot word of even ver kom, ik wil zeggen dat ik de verhoudingen aardig kan bijvreten :D)

Een lange weg te gaan, maar dat rot me niets, heb ik in elk geval een doel in mijn leven :D

hahahaah ookal doe je alles je hebt ook geluk en geld nodig om zoiets te bereiken

als je goed kijkt zie je duidelijk maar 4 blokken (abs). iedereen heeft er 8. waar is de separatie gebleven in het onderste stuk ab? is de peesplaat maar zo kort en klein dat je hem niet kunt zien?

1232z3s.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Naturel haalbaar?

abs lijken wel heel erg "hollywood"-opgetekend

Terug
Naar boven