Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.
als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.
dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.
Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (12 leden en 1 gasten) dit topic
Sofiane, 4Paco, Calyptus, DikkeEend, haaii, JanPaul90, Kaas is groen, Kandijkoekje, luvQvist, Tabakstiaan, Timmeeh, Tymen
1m77 en zal op die foto toch wel 90+ wegen
and your point being is?
hij oogt overigens ook nog best lang ook. dus is 65 kilo natuurlijk helemaal weinig.
als je 65 kilo weegt ben je volgens mij bij lange na nog niet bij je naturel max. voor deze sport moet je dedicated zijn. en als je al zo vroeg naar de roids grijpt vind ik het bijzonder zwak. en is het duidelijk dat je weinig doorzettingsvermogen hebt.
dit is slechts mijn mening... je kunt er over discussiëren zoveel als je wilt.

1m77 en zal op die foto toch wel 90+ wegen
and your point being is?
met een VP van +- 15%?
is volgens ook nog wel mogelijk te halen zonder te kuren.
)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is ook echt mijn doel en ben overtuigd dat als ik alles doe wat ik kan doen en moet doen, dat ik aardig in de buurt kom..
(Nee ik wil niet zeggen dat ik net zo groot word of even ver kom, ik wil zeggen dat ik de verhoudingen aardig kan bijvreten)
Een lange weg te gaan, maar dat rot me niets, heb ik in elk geval een doel in mijn leven![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is ook echt mijn doel en ben overtuigd dat als ik alles doe wat ik kan doen en moet doen, dat ik aardig in de buurt kom..
(Nee ik wil niet zeggen dat ik net zo groot word of even ver kom, ik wil zeggen dat ik de verhoudingen aardig kan bijvreten)
Een lange weg te gaan, maar dat rot me niets, heb ik in elk geval een doel in mijn leven![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Naturel haalbaar?
Hij heeft wel een sixpack. Ik denk dat je hier toch wel wat whey kuurtjes voor nodig zult hebben.[afbeelding niet meer beschikbaar]
Naturel haalbaar?