Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

IbWJ0.jpg

idd lijkt wel een synthol bicep

stats?

Ik ga dit jaar proberen zo dicht mogelijk bij de volgende fysieken proberen te komen. Ik zet t allemaal in mn log, check hem aub een keer uit en comment. On topic, onder de spoilers veel foto's. (Foto's 3 en 4 zijn voor mij het meest interessant omdat ik hoop zoiets naturel te behalen)
1hzscF8WQyH9JsXecdx9YGvmA1meS30200.jpg

1796871.jpg

7088.jpg

4ca5a7ad5e57e.jpg

7135.jpg

Laatst bewerkt:
laatste is imo goed te halen binnen een jaar. de rest is jaren voor nodig. aas denk ik niet.

dat moet je wel een hele goede basis hebben, die vleuges die uit zijn rug groeie krijg je anders nooit in een jaar

Ik ga dit jaar proberen zo dicht mogelijk bij de volgende fysieken proberen te komen. Ik zet t allemaal in mn log, check hem aub een keer uit en comment. On topic, onder de spoilers veel foto's. (Foto's 3 en 4 zijn voor mij het meest interessant omdat ik hoop zoiets naturel te behalen)
1hzscF8WQyH9JsXecdx9YGvmA1meS30200.jpg

1796871.jpg

7088.jpg

4ca5a7ad5e57e.jpg

7135.jpg

als je al een paar jaar traint en genoeg gear in huis hebt voor wat kuurtjes dan haal je je doel misschien wel:p

Noah Steere!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

noah+steere.jpg

NoahSteere.jpg

wtf die noah :roflol: die armen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.440
Ik zal weer eens een keer een foto plaatsen in mn eigen topic :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik beperk me altijd tot de natural lichamen, maar aangezien Holyfield in verband gebracht is met drugslaboratoria betwijfel ik of hij natural is.

Terug
Naar boven