MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

die rakich zijn rug is echt matig vergeleken met de rest.
Maar hij is gewoon super ripped en heeft mooie vormen genetisch gezien, hij hij heeft eigenlijk niet zoveel massa. Weet iemand zijn lengte/gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.468
6'1". off-season 285 competition 250
1,86m off-season 129kg competition 113kg

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Zijn jullie allemaal echt bereid om flink te spuiten om die fysieken die jullie hier neerzetten te bereiken?
Je zegt jullie maar je quote mij? Any how dit lijkt me voor ieder eerder een persoonlijke vraag dan een openbare vraag.

6'1". off-season 285 competition 250
1,86m off-season 129kg competition 113kg

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Je zegt jullie maar je quote mij? Any how dit lijkt me voor ieder eerder een persoonlijke vraag dan een openbare vraag.

k*t zeg wat een beescht!

Idd, zou je niet zeggen door z'n goeie proporties irl echt een animal!
Waren de eerste stats die ik vond dus ik ga hier maar van uit.
Hij zat zowiezo in de superheavy weight class.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Dan wil ik wel een men's health UB, Rakich's UB is echt shredded as f*** door z'n bovenlichaam oogt die wel zwaarder dan die is.
Z'n legs/rug zijn waardeloos imo.

ik teken voor zijn fysiek hoor.

Nick+Auger5.jpg

Is al eens eerder gepost, maar dit met benen en zo'n vetpercentage is toch wel ideaal

zit ook ff goed te kijken rug mag die wel wat meer tijd aan besteden.

Gewoon een beachboy in een ver gevorderd stadium? :rolleyes:
Als je benen en rug niet (fatsoenlijk) traint ben je voor mij geen bodybuilder... :o

Terug
Naar boven