XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

niet zeiken, als iemand anders hier begint te lachen om verschil in bicep vallen jullie toch ook niet zo hard aan

Ten eerste ga je zijn gezicht beoordelen, niet het goeie topic daarvoor lijkt mij. En je verteld overigens ook nog dat hij een niet al te beste 1e post deed, slaat toch ook nergens op. ???

Ten eerste ga je zijn gezicht beoordelen, niet het goeie topic daarvoor lijkt mij. En je verteld overigens ook nog dat hij een niet al te beste 1e post deed, slaat toch ook nergens op. ???

dat dede ze hier een tijdje geleden ook over die vent die die rotsen beklimt toen iemand hier begon te zeuren dat zyzz dood was of zo.

dat dede ze hier een tijdje geleden ook over die vent die die rotsen beklimt toen iemand hier begon te zeuren dat zyzz dood was of zo.

Je bent de 2de sniperx, hij had nog minder excuses en trainden harder.

Hoe durf je uberhaupt commentaar te hebben op zo'n fysiek. Snap er totaal niet aan wat daar lelijk aan is. Laat staan commentaar wat jij verteld.

Oftewel minder posten en harder trainen ;)

Laatst bewerkt:
Je bent de 2de sniperx, hij had nog minder excuses en trainden harder.
.

:trollface:

Hoe durf je uberhaupt commentaar te hebben op zo'n fysiek. Snap er totaal niet aan wat daar lelijk aan is. Laat staan commentaar wat jij verteld.
ik weet niet wtf hier in eens gebeurt, ik geef gewoon mijn mening over een fysiek wat ik hier zo vaak zie gebeuren in dit topic (dat doe ik overigens zonder grof taalgebruik) en jij valt me hier aan alsof ik een moord gepleegd heb

je bent de 2de sniperx, hij had nog minder excuses en trainden harder.

Oftewel minder posten en harder trainen ;)

+3

en ook daar sla je de plank mis, je heb mij nog nooit zien trainen dus je weet niet of ik hard train of niet

In je log stonden meer excuses dan het aantal reps ongeveer, en daarnaast verhoogde je als beginner niet 1x in 4 weken.

Weet niet wat jij onder hard trainen verstaat?

Je posts zijn beetje irritant, totaal de ballen verstand er niet van. Laat staan enige ervaring of fysiek ernaar (Prima je bent beginner) Maar werk er dan aan en geef dan niet overal commentaar op.

en ook daar sla je de plank mis, je heb mij nog nooit zien trainen dus je weet niet of ik hard train of niet

doe een dildo in je reet en laat je face****en door karl noten teringnerd ga weg, en niet komen over me nederlands mondeling, want volgens mij doe jij de hogere huishoudschool waar je emmertje sop niet meer dan 5kg mag wegen met je rubberen poetshandschoentjes waarmee je ´s avonds in je reet zit te roeren

wegh

:roflol:!!!!!!!!!!!!

ik train al bijna een jaar, en ik train zo dat ik toch minstens 2 dagen spierpijn heb.

En geloof me als ik zeg dat ik de laatste ben die boos word als die eens gebashed word, maar om nu ineens uitgescholden te worden omdat ik mijn mening uit, (rekening gehouden met het feit dat zoveel mensen hier andere mensen afkraken MET scheldwoorden) dat vind ik dan nergens over gaan

:roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ik train al bijna een jaar, en ik train zo dat ik toch minstens 2 dagen spierpijn heb.

En geloof me als ik zeg dat ik de laatste ben die boos word als die eens gebashed word, maar om nu ineens uitgescholden te worden omdat ik mijn mening uit, (rekening gehouden met het feit dat zoveel mensen hier andere mensen afkraken MET scheldwoorden) dat vind ik dan nergens over gaan

Train je al een jaar, damn dan doe je wat goed mis.

Daarnaast is spierpijn totaal geen indicatie of je hard traint. Kan net zo goed zijn dat je k*t eet.

Het gaat niet over deze post, maar over alles bij elkaar. Minder posten en harder trainen zou wonderen doen.

zeg ook niet dat mijn lichaam ideaal is, het enige wat er imo nog mee door kan zijn me pecs

maar dat deadlifte wil ik toch eerst een filmpje zien van hem ;)

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Train je al een jaar, damn dan doe je wat goed mis.

Daarnaast is spierpijn totaal geen indicatie of je hard traint. Kan net zo goed zijn dat je k*t eet.

Het gaat niet over deze post, maar over alles bij elkaar. Minder posten en harder trainen zou wonderen doen.

hey ik heb vrij weinig te doen op een dag, dus ik post af en toe wat

pm me maar een keer over die training die we samen gaan doen, dan kan je zien of ik hard train of niet

:popcorn:

Russian Bear transforming into SniperX

lol j/k laat ze maar lullen beer

Terug
Naar boven