Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

al met al een niet al te beste eerste post

t*ring niet iedereen post per dag gemiddeld 34,31 berichten :roflol:

zeg ook niet dat mijn lichaam ideaal is

No shit sherlock :P

dan meurt de hele bovenverdieping nog xD

Jonguh hou die luchten lekker in je log, vind ze daar al irritant genoeg ;)

Die gast heb je als avatar gehad toch?

Ben nog op zoek naar een natural streeffysiek van 1,88m en BF~10%, keep up the streeffysieken :)

Laatst bewerkt:
denk dat jullie dit fysiek wel kunnen waarderen.
bass11.jpg
bass10.jpg
Verder nog Tyler Southwick, heeft veel kracht en is misschien naturel ook.
t1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Gregg Plitt heeft voor mij écht het ideale lichaam, helaas zal ik dat nooit kunnen bereiken. Hij zegt zelf natural te zijn wat denken jullie?

denk dat jullie dit fysiek wel kunnen waarderen.
bass11.jpg
bass10.jpg
Verder nog Tyler Southwick, heeft veel kracht en is misschien naturel ook.
t1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Gregg Plitt heeft voor mij écht het ideale lichaam, helaas zal ik dat nooit kunnen bereiken. Hij zegt zelf natural te zijn wat denken jullie?
Wat zijn de krachtstats van die Tyler dan?

Wat zijn de krachtstats van die Tyler dan?
Weet ik nu niet precies uit mn hoofd maar hij doet zo 100 pushups of 50 pullups, maar ook in bp was die wel sterk volgens mij.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Het is geen strongman ofzo maar ik wel veel kracht/uithoudingsvermogen voor een natural.
1-4.jpg
uvs090818-001.jpg
uvs090818-004.jpg

Hij wass vroeger , een paar geleden, een stuk groter dan nu, hij was zo'n 220 op 9% ofzo, tegenwoordig beweert hij dat hij al een paar jaar zonder aas zit, maarja dat is amerika en het lijkt me zwaar om Plitt kennende het hele jaar rond de 6-8% te zitten

die soort van speech op dit filmpje vind ik echt ziek
http://www.youtube.com/watch?v=NmUrIuMCvTQ

Laatst bewerkt:
Hij wass vroeger , een paar geleden, een stuk groter dan nu, hij was zo'n 220 op 9% ofzo, tegenwoordig beweert hij dat hij al een paar jaar zonder aas zit, maarja dat is amerika en het lijkt me zwaar om Plitt kennende het hele jaar rond de 6-8% te zitten

die soort van speech op dit filmpje vind ik echt ziek
http://www.youtube.com/watch?v=NmUrIuMCvTQ

In elk filmpje motiveert hij weer ziek. Denk eraan om member te worden op z npage.

@ Guess' filmpje: Check hoe ie op die declinebench gaat liggen op 1:33 :roflol:

Terug
Naar boven