- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
franco, frank en frank > bijna alles!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe kan bijna alles nou alles zijn
heb je weer van de groente lopen snoepen?!

Nog niet mijn laatste eiren binne (wit)
En kan mijn eerste van de avond steken![]()

woon helaas nog thuis...dus eentje lekker opsteken hier word niks. gaan me ouders niet zo waarderen![]()

valt op als ik zo ineens naar buiten ga... doe ik normaal nooit. ja hooguit om ff naar me maat om daar een blow te roken![]()

wachten dat ze slapen
of raampje open goed buiten doen en danku god voor minavez![]()

Wat zijn de krachtstats van die Tyler dan?denk dat jullie dit fysiek wel kunnen waarderen.
Verder nog Tyler Southwick, heeft veel kracht en is misschien naturel ook.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------
Gregg Plitt heeft voor mij écht het ideale lichaam, helaas zal ik dat nooit kunnen bereiken. Hij zegt zelf natural te zijn wat denken jullie?
Weet ik nu niet precies uit mn hoofd maar hij doet zo 100 pushups of 50 pullups, maar ook in bp was die wel sterk volgens mij.
Gregg Plitt heeft voor mij écht het ideale lichaam, helaas zal ik dat nooit kunnen bereiken. Hij zegt zelf natural te zijn wat denken jullie?
Hij wass vroeger , een paar geleden, een stuk groter dan nu, hij was zo'n 220 op 9% ofzo, tegenwoordig beweert hij dat hij al een paar jaar zonder aas zit, maarja dat is amerika en het lijkt me zwaar om Plitt kennende het hele jaar rond de 6-8% te zitten
die soort van speech op dit filmpje vind ik echt ziek
http://www.youtube.com/watch?v=NmUrIuMCvTQ
Weet ik nu niet precies uit mn hoofd maar hij doet zo 100 pushups of 50 pullups, maar ook in bp was die wel sterk volgens mij.

In elk filmpje motiveert hij weer ziek. Denk eraan om member te worden op z npage.
@ Guess' filmpje: Check hoe ie op die declinebench gaat liggen op 1:33![]()