MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

john_cena8.jpg

John Cena heeft toch wel een tof fysiek, zeker voor een vechter. Die gast is best een tank.

Cena is ook wel aardig beestig ja, maar komt ook omdat ie een eckte gymrat is.

Ik kreeg een of andere Belg aan de telefoon???

Prutser, je moet ook 0031699023861 doen ;)

troll bitchess

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar wtf is die strontvlek op zn kop...

Waar zijn z'n rug en onderarmen!?! Dit is echt een strandboy en heeft niks met BB te maken. Zijn Calvin Klein boxer zegt ook genoeg over zijn benen. Zijn abs zijn mooi, maar daarmee is ook alles gezegd. Zelfs z'n posing vind ik er amateuristisch uitzien. :rolleyes:

Waar zijn z'n rug en onderarmen!?! Dit is echt een strandboy en heeft niks met BB te maken. Zijn Calvin Klein boxer zegt ook genoeg over zijn benen. Zijn abs zijn mooi, maar daarmee is ook alles gezegd. Zelfs z'n posing vind ik er amateuristisch uitzien. :rolleyes:

Hij werkt toch aan zijn lichaam dus is het gewoon bodybuilding. Bodybuilding betekent niet dat je er als een opgepompte monster uitmoet zien waarbij je je eigen kont niet bij kan afvegen.

Hij staat er goed droog bij, ieder zijn eigen manier van trainen en hij wil er afgetrained bij lopen.

Je snapt toch wel dat dit een MMA fighter is? Zal het hem een worst wezen dat z'n posing niet zo goed is als Jay Cutler. Buiten dat zullen z'n benen en rug ook wel prima wezen als je aan MMA doet. Lijkt me sterk dat je trainers je op dat niveau je rug en benen laten vernken.

Terug
Naar boven