XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Denk je nu echt serieus dat je minder haar verliest door het af te scheren? Kaalheid heeft trouwens niets te maken met haaruitval, iedereen heeft haaruitval. Je wordt kaal wanneer het niet terug groeit.
als ik het scheer, heb ik geen haaruitval alleen als ik lang haar heb gebeurd het..

Sinds ik mn haar scheer maakt mn haar de gains van zn leven

Als ik lees "lees mijn ideale lichaam" doet me dat altijd denken aan dat stukje van Theo Maassen. Je ideal lichaam in 6 weken, hoe kan dat nu???? Het lichaam van een meisje van 16 met net iets te grote borsten.

Mijn (droom) ideale lichaam schrikt zich rot als Victor komt kijken,

perfectie

2jc8x1s.jpg

Billy Brown

als ik het scheer, heb ik geen haaruitval alleen als ik lang haar heb gebeurd het..

Je bent toch aan het trollen mag ik hopen?
Als je je haar scheert verlies je even veel haar.
Alleen valt het niet op omdat het zo veel korter is.

Zo, dit was de laatste moeite dat ik er in ga steken.

gyan mahadew met zijn bicep ader zo dik als me vinger...heb het afgelopen zaterdag gecheckt ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar wtf is die strontvlek op zn kop...

heeft die gay van dat bully beatdown ofzo ook toch, kunnen de fags elkaar herkennen

Iedereen die dat een mooi fysiek vind hoort een ban naar dutchfitness.com te krijgen!

ban mij dan maar:o

Iedereen die dat een mooi fysiek vind hoort een ban naar dutchfitness.com te krijgen!
wtf, ik ben even die gozert op gaan zoeken, zo zag hij uit in 2006, schijnbaar wou hij liever in lagere klasses vechten.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

edit; nvm is volgens mij een hele andere gast onder dezelfde naam..weird google.search is weird.
???

Terug
Naar boven