Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op die laatste foto vind ik die armen echt veel te groot
mijn doel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet onmogelijk te halen, en armen perfect in verhouding. Droger is absoluut niet nodig vind ik. (alleen is dat bloed niet zo nodig)
Gewoon perfectie. Niets meer niets minder = stevige poten, smalle waist, dikke chest.
mijn doel:
Niet onmogelijk te halen, en armen perfect in verhouding. Droger is absoluut niet nodig vind ik. (alleen is dat bloed niet zo nodig)
Hector Lombard!
Ideaal fysiek voor mij ook idd, en haalbaar binnen 5 jaar.
.Haha xD, ik moest er wel om lachen. Dit soort dingen zijn niet te voorspellen en al helemaal geen deadline aan vast te stellen.
Haha xD, ik moest er wel om lachen. Dit soort dingen zijn niet te voorspellen en al helemaal geen deadline aan vast te stellen.
.. verder ga ik er niet op in.Haha xD, ik moest er wel om lachen. Dit soort dingen zijn niet te voorspellen en al helemaal geen deadline aan vast te stellen.

denk dat ik hier eens gelezen heb dat hij sinds enkele jaren gestopt is met roids
zou wel grappig zijn, gregg aan de roids om zijn fysiek en waterpoloer 1 jaar trainen naturel en haalt zijn fysiekdenk dat ik hier eens gelezen heb dat hij sinds enkele jaren gestopt is met roids